כל מי שאי פעם היה בזוגיות יודע שאין דרך להימנע לחלוטין ממריבות, ולכל היותר אפשר לצמצם אותן או לגרום להן להיות פחות סוערות. אבל בימינו, רוב האנשים לא יודעים לריב, ומוצאים עצמם עושים ואומרים דברים שהם מתחרטים עליהם לאחר מעשה. תוכל להעיד על כך אישה אחת מבורו בורו, בניירובי שבקניה, שדקרה את בעלה בעודם רבים על כך שהוא ישן כשצריכים אותו.



מצד אחד אפשר להבין את סוזן אנינגו אובירו, שהתעצבנה על כך שבעלה אנתוני המשיך לישון בזמן שהתינוק שלהם בכה. יחד עם זאת, אין ספק שהדרך בה היא בחרה הייתה "מעט" קיצונית. האירוע הדרמטי התרחש בשעות הבוקר, בעוד סוזן, עובדת בנק, בילתה באמבטיה לפני יציאתה לעבודה. אבל בעודה נהנית מכמה רגעים של נחת שמעה את תינוקם בוכה בקול, ולא הבינה למה אנתוני לא קם אליו. כשהיא רותחת מזעם על שהבילוי התקצר, סוזן יצאה מהאמבטיה בסערה והלכה אל החדר של התינוק.



מעכשיו הבעל יצטרך לישון עם עין אחת פקוחה. צילום: אינגאימג
מעכשיו הבעל יצטרך לישון עם עין אחת פקוחה. צילום: אינגאימג



לאחר מכן, כשחזרה אל חדר השינה נדהמה לגלות שאנתוני עדיין ישן עמוק ואפילו נוחר. על פי חדשות SDE, בשלב זה סוזן העירה את בעלה והשניים החלו לריב, כשהיא מאשימה אותו על שהמשיך לנחור בעוד התינוק האומלל צריך את עזרתו. במהרה הריב הסוער עלה דרגה, וסוזן הזועמת לקחה סכין ודקרה את אנתוני בראשו, כשהוא עדיין במיטה ולבוש בפיג'מה. 



לא ידוע האם הבעל הוא זה שהזעיק את המשטרה, אך זו הגיעה אל ביתם במהרה ועצרה את סוזן. בחקירתה, הכחישה האישה את האישומים נגדה ושוחררה בהמשך בערבות. היא עתידה לעמוד לדין לקראת חודש יולי באשמת תקיפה. נכון לעכשיו, לא ידוע מה מצבו של הבעל, אך מאחר ואשתו הנאמנה לא מואשמת ברצח אפשר להבין כי הוא עדיין בחיים. בינתיים.