אוהבי הממתקים והמאפים יוכלו להעיד שקשה לעמוד בפיתוי של מאפין שוקולד-צ'יפס טרי שהרגע יצא מהתנור או פרלין שוקולד בלגי, וכי אין דבר נורא מאשר לראות שמישהו אחר אוכל אותם. יחד עם זאת, סביר להניח שמעטים יסכימו לסכן את עבודתם עבורם, גם אם מדובר במאכל המתוק הטעים בעולם. זאת כמובן מלבד שוטר אחד מאנגליה, שכעת נמצא בשיאו של הליך משמעתי בגלל גנבת עוגיות של קולגה.



תומאס הופר, ממשטרת מטרופולין בקינגסטון, הועמד השבוע לדין משמעתי על התנהגות בלתי הולמת, בגלל שלא שלט ביצר הגרגרנות שלו. על פי הדיווחים המקומיים באנגליה, הופר לקח ללא רשות קופסת עוגיות של שוטר אחר מארונית במשטרה, במאי 2016. הוא החמיר את מצבו בכך ששיקר על כך והכחיש כי העוגיות "נעלמו" אל תוך בטנו.



במהלך השימוע, טען צ'ארלס אפת'ורפ, שמייצג את המשטרה, שזה לא רק עניין של אכילת משהו שלא היה שייך לו, אלא שבמעשיו הייתה הפרה של סטנדרטים מקצועיים. "נקודת המבט הראויה של רשויות החוק היא, שהעניין הוא לא הערך של מה שנלקח, אלא המעשה עצמו. מדובר בבירור בגנבת רכוש", אמר אפת'ורפ. הוא הוסיף שהופר ידע שזו התנהגות בלתי הולמת, מה שמצביע על "חוסר יושרה".


הועמד לדין משמעתי כי אכל עוגיות של שוטר אחר. צילום: אינגאימג
הועמד לדין משמעתי כי אכל עוגיות של שוטר אחר. צילום: אינגאימג
 
הופר טען להגנתו שהתכוון לחלוק את העוגיות שלקח, וכן שתכנן לשים עוגיות אחרות במקומן. הוא הכחיש את האישום נגדו לפיו לא עמד בסטנדרטים מקצועיים. אבל העובדה שזה לא היה האישום היחיד נגדו גרמה לטיעון הזה להיות מאוד חלש. במהלך השימוע, הוא גם הואשם בנהיגה במהירות מופרזת בניידת, למרות שלא היה מדובר במצב חירום. גם על זה היה להופר מה להגיד, והוא טען כי כן היה מדובר במקרה חירום כיוון שהסיע אדם מבית חולים לחולי נפש אל תחנת המשטרה, שחש ברע במהלך הנסיעה. בנוסף לשני אישומים אלו, קופר גם מואשם במתן עדות שקר בשני האירועים. בימים אלו, ההליך המשמעתי נגדו נמצא בשיאו, ועתידו במשטרה אינו ידוע. במילים אחרות, שיהיה לו בהצלחה עם זה.