משולש רומנטי כמעט נגמר באסון, לאחר שהבעל התחרט שנתן לאשתו לבגוד בו וכמעט רצח אותה על כך. השבוע נערך הדיון הראשון נגד הבעל, כשהוא מואשם בפגיעה גופנית חמורה ועלול להיות מואשם בניסיון לרצח. הנישואים של דייויד ווינג, 55, ואיבון, 45, מקרדיף, וויילס, היו בעייתיים עוד מן ההתחלה כשנישאו לפני שנה. שבועות ספורים לאחר מכן, איבון שאלה את דייויד אם יפריע לו שתקיים יחסי מין עם גבר אחר, הבעל ענה שלא ונתן לה את ברכתו. במהרה, גילו כל המעורבים, כי זו הייתה טעות מרה.



תחילה, היחסים בין איבון למאהב שלה, דון, לא הפריעו לבעל, אבל התמונה השתנתה כשהוא הבין שהקשר ביניהם עמוק יותר. התובע ג'יימס וילסון הסביר על כך בבית המשפט קראון קרדיף: "לבעלה לא הייתה בעיה שהיא מקיימת יחסי מין עם הגבר הזה, אבל לאחר זמן מה היא החלה להיקשר אליו רגשית. עם זה הייתה לו בעיה והוא התחיל לבדוק בפייסבוק שלה וראה שיש ביניהם מערכת יחסים רצינית". מההתכתבות בין השניים, הוא גם הבין שאיבון עומדת לעזוב אותו. "הוא לא יכול היה לקבל את זה והאירוע הגיע לשיאו כאשר הוא תקף אותה בכוונה להרוג אותה", המשיך התובע.

 
בגדה בבעלה לאחר שקיבלה ממנו אישור לעשות זאת. איבון, צילום מסך
בגדה בבעלה לאחר שקיבלה ממנו אישור לעשות זאת. איבון, צילום מסך


על פי חדשות ה-telegraph, איבון הבינה שבעלה לא רק גילה את ההתכתבות אלא גם הפיץ אותה ברבים, לאחר שהחלה לקבל הודעות זועמות מבני משפחתה, חברים ואפילו אשתו של המאהב. לילה אחד איבון התעוררה לפתע בשעה מאוחרת ומצאה את בעלה שותה ברנדי בסלון. "הוא אמר שהוא לא רוצה לדבר על איך שדון שיפר את חיי או משהו כזה. הוא השליך את הכוס שלו על הרצפה והיא נשברה", סיפרה בבית המשפט.

לאחר מכן, הוא גם החל לקרוע את תמונות החתונה שלהם עם סכין, ואז לקח מברשת צבע והחל לצבוע קירות, רהיטים ואת התמונות. כשעלה לקומה השנייה, איבון הלכה אחריו אך הוא חיכה לה בראש גרם המדרגות עם מצ'טה. היא שאלה אותו: "אתה מנסה להרוג אותי", ועל כך הוא ענה לה: "זה מה שאתה רוצה? אם אני לא יכול שתהיי שלי, את לא תהיי של אף אחד אחר". 
 
דייויד ואיבון בזמנים טובים יותר. צילום מסך
דייויד ואיבון בזמנים טובים יותר. צילום מסך


בשלב זה, הסבירה איבון, הוא הכה אותה בראשה עם המצ'טה מספר פעמים והיא אחזה בגרם המדרגות כדי לא ליפול: "הוא חבט בראשי פעם נוספת, אני חושבת שניסיתי לרדת במדרגות אבל זה היה הדבר האחרון שאני זוכרת". איבון איבדה את הכרתה, וכשהתעוררה מצאה את עצמה מכוסה בדם מחוץ לדלת הקדמית של ביתה. מתוך חשש שבעלה יהרוג אותה, העמידה פנים שהיא מתה בעוד הוא התקשר לאמבולנס. היא שמעה אותו אומר למוקד: "אני חושב שהרגתי את אשתי. הכאתי אותה עם מצ'טה".

בינתיים, איבון המשיכה להעמיד פני מתה עד שבעלה החל לבצע בה פעולות החייאה. היא איבדה הכרה וחזרה להכרה שוב ושוב, ולבסוף נלקחה לבית החולים. איבון הגיעה לבית החולים כשהיא סובלת מפגיעות קשות, ביניהן דימום רב, חתך במצח ושבר בגולגולת. המשפט נגד דייויד נמצא בעיצומו בימים אלו, ובית המשפט טרם קבע את גזר דינו.