בדרך כלל פורצים משתמשים בכלים שגרתיים כדי לפרוץ למקומות, אבל מה יעשה פורץ מתחיל שאין לו את הכלים הדרושים? יאלתר כמובן, וישתמש בכל הבא ליד. זה בדיוק מה שעשה פורץ מספרד עם טעם יוקרתי, שהצליח לגנוב צעצועי מין באמצעות צעצוע מין אחר. על פי הדיווחים המקומיים הגנב פרץ לחנות שנחשבת לאחת מחנויות הסקס היקרות בעולם, שנערצת על ידי מפורסמות רבות בהוליווד.



תיעוד מהאירוע שתועד במצלמות אבטחה הופץ לקהל הרחב, בתקווה שאולי מישהו המצופים יוכל למסור מידע אודות הגנב. בסרטון נראה הגנב פורץ לחנות בקלות והולך ישר לווטרינריה במרכזה. כשהוא מבין שלא יצליח לפתוח אותה בדרך הרגילה, הוא לוקח דילדו בצורת בומרנג ושובר את הזכוכית שלה באמצעותו. הוא גנב את השלל בפנים ונמלט מהמקום. על פי הערכה של המשטרה, לקח הגנב שני ויברטורים עשויים 24 קראט, כל אחד בשווי 50,000 דולרים. עד כה אומנם לא נעצרו חשודים, אך השוטרים אופטימיים שיתפסו את הגנב בשל טעות קריטית שעשה.



ככל הנראה (קשה לראות זאת מהסרטון), אך הגנב לא השתמש בכפפות, כך שניתן יהיה לאתר אותו באמצעות טביעות האצבעות שהותיר בכל החנות. באשר לוויברטורים הגנובים, ההשערה היא שהוא לא יצליח למכור אותם כי שכח לקחת את המטענים המיוחדים להם. כמו כן, גם יהיה קשה להמיס אותם ולמכור אותם כזהב טהור, מאחר והם לא עשויים רק מזהב. במידה והפורץ החובב לא ייתפס, הדבר היחיד שהאו כן יוכל לעשות באמצעותם, אולי, הוא לפרוץ לחנויות אחרות.