אם לא עשיתם זאת עד כה, כדאי שתבדקו שוב מה סוג הדם שלכם ושל הוריכם, ותבדקו אם יש התאמה בין הסוגים. אחרת תסיימו כמו סטודנטית אחת מאוניברסיטת קליפורניה, שגילתה במהלך שיעור ביולוגיה סוד אפל על משפחתה. הסיפור הביזרי נחשף בידי חברתה לכיתה של הסטודנטית, אניה הטיץ', 19,שהחליטה שהוא עסיסי מידי בכדי שתשמור אותו לעצמה.



אניה הסבירה בחשבון הטוויטר שלה שבמהלך קורס ביולוגיה החלו לדון בסוגי דם, ואחת הסטודנטיות מצאה משהו לא הגיוני בסוג הדם שלה. היא אמרה למרצה שלפי ההסבר שלה, לא יתכן שסוג הדם שלה הוא AB בזמן שסוג הדם של אביה הוא 0 ושל אימה A. "המרצה הסבירה לה שזה בלתי אפשרי, שהיא מתבלבלת כנראה בין סוגי הדם או משהו", כתבה אניה. המרצה בשלב זה החלה להסביר לה למה זה לא יתכן:



לפי ההסבר, סוג הדם מבוסס על נוכחות או היעדר של אנטיגנים A ו- B בתאי הדם האדומים. לסוג דם A יש רק אנטיגן מסוג A ולסוג דם B יש רק אנטיגן B. סוג דם AB מכיל גם אנטיגן של A וגם של B, ובסוג דם O יש רק אנטיגן של O. בנוסף לכך,  A ו- B הם דומיננטיים וגן O הוא רצסיבי (נסגני). לכן, אם ילד מקבל מאחד מהוריו גן  O ומהשני גן A  או B, סוג הדם יהיה תמיד A או B.

 
נשלחה לברר שוב עם הוריה מה סוג הדם שלהם, והאמת המרה יצאה לאור. צילום: אינגאימג
נשלחה לברר שוב עם הוריה מה סוג הדם שלהם, והאמת המרה יצאה לאור. צילום: אינגאימג



אבל גם ההסבר הזה לא שכנע את הסטודנטית שהתעקשה שהיא לא מתבלבלת, וכי המרצה שלה פשוט טועה בהסבר שלה. בשל כך, המרצה ביקשה ממנה ללכת להוריה ולשאול אותם שוב על סוגי הדם שלהם, מה שהתברר במהרה כטעות חמורה. כשהסטודנטית חזרה למחרת, היא סיפרה על ממצאיה בפני 243 הסטודנטים בכיתה, בלי לצנזר.

היא הסבירה שאימה ניהלה רומן עם אחיו של אביה, ושלמעשה הוא אחיו החורג. "אז מבחינה טכנית, הדוד שלה גידל אותה כל חייה ולא האבא הביולוגי שלה - אימה הסתירה זאת ממנה ומאביה במשך 21 שנה", הסבירה אניה. היא הוסיפה ששמעה שהוריה של הסטודנטית התגרשו בעקבות הגילוי המסעיר הזה.