אם יצא לכם לתהות מה מצב חיי המין שלכם בהשוואה לאחרים, עכשיו אתם יכולים לדעת וככל הנראה תמצאו שמצבכם טוב יותר מהממוצע. סקר חדש שנערך בארה"ב מצא שהזוג הממוצע עושה סקס 69 דקות בשבוע, בדיוק כשם התנוחה המפורסמת. בסקר של חברת EdenFantasys, השתתפו 2,000 גברים ונשים שנמצאים במערכת יחסים, במטרה לבדוק מה המקום שתופס סקס בזוגיות מודרנית.



הנתונים שנמצאו די מדאיגים, וחושפים כי לרוב האנשים אין זמן לאקט המיוחל ומעל מחצית (60%) היו רוצים לעשות יותר סקס. למשל, נמצא שהזוג הממוצע מקיים יחסי מין 9 פעמים בחודש, מה שמסתכם ל-108 פעמים בשנה - כלומר 60 שעות בשנה בלבד (שזה שווה ערך לשבוע וחצי עבודה). עוד עולה מהסקר שרק 3% מקיימים יחסי מין יותר מ-30 פעם בחודש, ו-12% כמעט ולא מקיימים יחסי מין. מבין אלו שנמצא שהם מקיימים יחסי מין כ-69 דקות בשבוע, 3/4 מהם העידו שהם מתקשים לעשות סקס באופן קבוע בגלל שגרה עמוסה (עבודה, ילדים). 

מעל מחצית טענו שהיו רוצים יותר סקס בזוגיות שלהם. צילום: אינגאימג
מעל מחצית טענו שהיו רוצים יותר סקס בזוגיות שלהם. צילום: אינגאימג


מהסקר עולה שאחד מתוך שניים (52%) קובעים זמנים לסקס עם בני הזוג שלהם, כדי להתמודד עם השגרה העמוסה. הזמן המועדף על 30% המשתתפים הוא שבת בערב (שאצלנו מתרגם לשישי בערב), כשבממוצע לזוג יש 6 "מפגשי סקס" בחודש. למרות שזה נראה כמו הדבר הכי לא רומנטי, אחד מתוך חמש רואים בזה דווקא כרומנטי יותר מאשר סקס ספונטני. "אל תזלזלו בחלק של התכנון מראש של הסקס. היו מלאי דמיון, אוהבים, אבל גם יסודיים ומוכנים", הציע הדובר של החברה. לפעמים תכנון באמת עוזר למשל אם רוצים להכין ארוחה רומנטית, מה שהיה מועדף על 45% מהמשתתפים, או ללכת לבית מלון (34%) או לקנות הלבשה תחתונה סקסית (30%)