קשה למצוא אנשים שיוכלו לעמוד בפיתוי אם יציעו להם עוגיות, אלא אם כן מדובר בשונאים מושבעים של דברי מתיקה. בדרך כלל אין עם זה בעיה, אבל לפעמים חוסר היכולת להגיד "לא" למשהו מתוק עלול להסתיים באסון. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה בהודו, כאשר נוסעים על הרכבת הורעלו בידי שודדים חמושים בעוגיות ורכושם נגנב.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בהודו, האירוע המפחיד התרחש סביב השעה שתיים לפנות בוקר ברכבת שעשתה דרכה מג'ודפור לבנגלור. בשלב כלשהו שודדים נאלחים עלו על הרכבת והציעו עוגיות לנוסעים. לא ידוע כמה אנשים היו ברכבת אותה עת, אך 13 מהם לא עמדו בפיתוי ואכלו מהעוגיות, מה שהתברר מיד כטעות חמורה.



לאחר שהנוסעים איבדו את הכרתם, השודדים ניצלו את הזמן הזה כדי לגנוב מהם זהב, טלפונים ניידים וכל דבר אחר בעל ערך ולאחר מכן נמלטו מהמקום. כאשר חלק מהנוסעים התעוררו הם מיד התקשרו למשטרה. כל הנוסעים נלקחו לבית החולים, ונכון לעכשיו שישה מהם נמצאים במצב קשה, בעוד השאר נותרו בבית החולים לצורך השגחה. 


נוסעי הרכבת סוממו ונשדדו. צילום: אינגאימג
נוסעי הרכבת סוממו ונשדדו. צילום: אינגאימג
עד לשלב זה המשטרה טרם הצליחה ללכוד את השודדים, אך אם יתפסו הם צפויים להיות מואשמים בתקיפה וגנבה. "אנחנו מנסים להשיג סרטוני אבטחה מהתחנה בה עלו השודדים על הרכבת כדי שנוכל לראות מה בדיוק קרה", אמר קצין משטרה בכיר לחדשות NDTV. "בשלב זה, לא ידוע כמה שודדים היו שם ומי הם. אנו מדברים עם עדי ראיה וצוות הרכבת כדי לאסוף ראיות ומנסים לבדוק כיצד הם נמלטו". בנוסף לחיפוש אחר השודדים, מה שנותר מהעוגיות נלקח לבדיקות מעבדה על מנת לזהות את החומר בו השתמשו.