אמנם לא תמיד אפשר לדעת זאת בהתחלה, אבל בשלב כזה או אחר אישה תבין שהיא בהריון בשל הסימפטומים הבולטים שכרוכים בו. אבל לעיתים נדירות זה לא קורה, וההיריון מתגלה ברגע האחרון, תשעה חודשים לאחר מכן. זה בדיוק מה שקרה לאישה אחת מפאלקירק, סטירלינג שייר, סקוטלנד, שהייתה בהלם מוחלט לאחר שילדה במפתיע בשירותים בביתה.



לשרלין פולרטון,32, עקרת בית ואם לארבעה, לא הייתה שום סיבה לחשוד שהיא שוב בהריון. לאחר שילדה את בתה השלישית שנתיים קודם לכן, היא ובן זוגה סטיבן החליטו שהם לא רוצים ילדים נוספים, על כן, שרלין נקטה בכל האמצעים הדרושים כדי שהמצב הזה ישמר, ובן היתר לקחה גלולות למניעת הריון. היא גם עברה שתי בדיקות הריון שחזרו שליליות וכן היה לה מחזור סדיר. אפילו הגינקולוגית שלה אישרה לה שאין סיכוי שהיא בהריון, בהתחשב בנסיבות.



אבל תשעה חודשים לאחר מכן זו התבררה כטעות די גדולה, כאשר שרלין החלה לחוש ברע בוקר אחד. היא מיהרה לשירותים והבינה שהיא מדממת וסובלת מהתכווצויות קשות בבטנה. "חשבתי שאלו צירים, אבל כבר ילדתי שלושה ילדים וזה לא היה דומה למה שהרגשתי כשילדתי אותם. זה היה יותר כמו כאב מתמשך", הסבירה שרלין ל-DailyRecord.



שרלין והתינוקת שהפתיעה. צילום מסך
שרלין והתינוקת שהפתיעה. צילום מסך

 
היא העירה את בן זוגה, איתו הייתה יחד 15 שנים, ואמרה לו שמשהו לא בסדר. "הוא חשב שאולי התוספתן שלי התפוצץ. גם לו לא היה מושג מה עמד לקרות", הסבירה. היא מיהרה חזרה  לשירותים אך הכאבים החמירו והיא נפלה קדימה על ידיה וברכיה. סטיבן התקשר מיד לאמבולנס, והופתע כשהמוקדן הסביר לו שנוכח התסמינים נראה שאשתו עומדת ללדת. המוקדן הנחה אותו כיצד לעזור לאשתו בתהליך, וזמן קצר לאחר מכן השניים הפכו להורים בפעם הרביעית ובהפתעה מוחלטת.

"לא היה לי מושג שאני בהריון. רק אחרי שהיא נולדה הבנתי שהייתי בהריון. זה היה השוק הכי גדול בחיים שלי", הסבירה שרלין, אך הודתה שהיא לא הבינה למה היא לא מצליחה להוריד את המשקל מההיריון הקודם שלה, "אנשים שאלו אותי אם אני שוב בהריון, בגלל שהייתה לי קצת בטן, אבל עניתי שלא. עדיין היה לי מחזור וחוץ מהמשקל לא היו לי סימפטומים נוספים". לדבריה, היא חשבה שאולי היא לא מצליחה לרדת בגלל הגיל או ההריונות הקודמים.
 

שרלין, סטיבן ובנותיהן. צילום מסך
שרלין, סטיבן ובנותיהן. צילום מסך



כיוון שלא היה לה מושג על ההיריון היא נהגה בהתאם ולא חששה לשתות לפעמים יין או לעשן. לדבריה היא חשה הקלה שהתינוקת שלה, לה קראה ג'יין, יצאה בריאה. למרות זאת. למרות שלבסוף הלידה הייתה הפתעה משמחת, שרלין הודתה שהיא "חושבת לעבור עיקור עכשיו. המשפחה שלנו שלמה  לחלוטין ואני לא רוצה לעבור דבר כזה שוב".