מי לא מכיר את המצב הזה, אתם מוצאים דירה במחיר סביר ואחרי תקופה המשכיר מבין שהוא לא לוקח מכם מספיק כסף ומעלה את השכירות. זה נראה כמו משהו שקורה רק בארץ אבל מדובר בתופעה בינלאומית. יוכל להעיד על כך גבר מוויסקונסין שירה בבעל הדירה שלו בגלל שהעלה את שכר הדירה ב-30 דולרים.



עד לפני העליה במחיר, ג'ייסון טילי, 37, שילם מידי חודש 560 דולרים במזומן (כ-1,929 ש"ח), סכום שכל אדם בישראל היה מייחל לו. אפילו אחרי ששכר הדירה עלה הוא היה נמוך ביחס לישראל (כ-2,032 ש"ח). אבל טילי חשב שזה מוגזם וביקש להיפגש עם בעל הדירה כדי להגיד לו מה הוא חושב על זה. לא ברור אם זו הייתה כוונתו מלכתחילה, אך במהלך המפגש שלהם בחניה של הבניין הוא ירה במשכיר למוות. 



על פי ה-NewYork Post, גופתו נמצאה יום אחרי הירי לאחר שאישתו דיווחה למשטרה שבעלה לא חזר מהפגישה. כאשר השוטרים הגיעו למקום, הם מצאו את גופתו של המשכיר בחניה כשהיא עטופה בשמיכה, עם פצע ירי בחלק האחורי של ראשו. במקביל טילי נעצר ועוכב לחקירה, במהלכה סיפר לשוטרים שלאחר הירי לקח כסף ואת מפתחות מכוניתו של המשכיר והחנה את הרכב במקום אחר. בסרטון של מצלמות אבטחה שהשיגו השוטרים נראה טילי חונה מחוץ למסעדת ג'אנק פוד ועולה על אוטובוס. הוא סיפר שלאחר מכן נכנס לסופר וקנה בגדים ואת הישנים זרק, משם המשיך לפאב מקומי שתה בירות ושוטים והלך הביתה לישון. למחרת הלך לעבודה, שם לנעצר. 



התעצבן בגלל מחיר השכירות אך כעת ישלם מחיר גבוה יותר. ג'ייסון טילי
התעצבן בגלל מחיר השכירות אך כעת ישלם מחיר גבוה יותר. ג'ייסון טילי


על פי the Milwaukee Journal-Sentinel, טילי הופיע בשימוע ראשוני נגדו בבית המשפט בו נקבע שערבות השחרור שלו תהיה 750,000 דולרים. הוא הואשם ברצח מדרגה ראשונה והחזקת נשק, וצפוי להופיע שוב בבית המשפט במהלך השבוע. אחת הדיירות ושכנה של טילי, שרון סבולה סיפרה שהיא בהלם בגלל מה שאירע: "מעולם לא חשבנו שג'ייסון יעשה דבר כזה. אם אתה מאבד קור רוח אז תכה אותו או משהו, אל תהרוג אותו. הייתה לו פשוט נקמה אישית נגדו".  לדבריה ולדברי שאר הדיירים המשכיר היה אדם טוב ונחמד שהיה לו אכפת מהדיירים שלו.