יש אנשים שממשיכים לחיות גם אחרי מותם, בעיקר דרך הסיפורים שאנשים מספרים עליהם. זה ככל הנראה המקרה עם יו הפנר, שחרף מותו, נשאר עדיין בכותרות, כאילו לא עזב אותנו מעולם. הפעם הוא כיכב בחדשות הודות לאחת השפנפנות המפורסמות ביותר שלו, פמלה אנדרסון, שנזכרה בערגה (ופחד) בימים המטורפים שלה באחוזת "פלייבוי" וכן באופיו המקסים של הפנר.



בראיון לתוכניתו של פירס מורגן, סיפרה הכוכבת הפרבוקטיבית, שכבר חגגה 50 שנות קיום בכדור הארץ, על התקופה ההזויה באחוזת פלייבוי, בה הייתה אחת הכוכבות החמות אי שם בשנות ה-80. לדבריה, המקום היה סוראליסטי ומפחיד, ולקח לה זמן להבין מה מצופה ממנה, גם לאחר ששהתה באחוזה. "בהתחלה לא הבנתי שמצפים שאשתתף באורגיות האלו, אבל לאט לאט הבנתי מה צריך לקרות".

אחד האירועים המטורפים במיוחד שקרו באחוזה, נחרט בזכרונה במשך שנים: "כולם היו עירומים, כשהבנות היו בקומה התחתונה וכולן עלו למעלה. הלכתי אחריהן וחשבתי 'מה בדיוק קורה שם?', פתאום ראיתי ששבע מהן, אחת אחרי השנייה, חיכו לשכב עם הפנר". ברגע שהבינה מה קורה היא רצתה לברוח אבל במקום זאת סיפרה ש"עמדתי בקצה המיטה והסתכלתי עליהם, ואז הבנתי שהם מסתכלים עלי ומחכים שאצטרף. חשבתי לעצמי 'זה לא סרט. אני חייבת לעזוב'". היא גם נזכרה איך "היו תמיד הרבה נשים מסביבו, וכן מסכי טלוויזיה ענקיים שהראו את הדברים המטורפים שעשה איתן".



אבל למרות החוויות המשונות שעברה, אנדרסון זוכרת בחיבה את הפנר, שמת בספטמבר האחרון בגיל 91: "הוא היה חלוץ וג'נטלמן אמיתי והוא היה מקסים. הוא אהב נשים והעצים אותן. הוא היה מאוד מתקדם מבחינה מחשבתית ואף אחד לא הצליח לחקות אותו. לא היה בזה דבר מגונה, זה היה מאוד תמים מצידו".
 
באופן לא מפתיע, בעיקר לאור התפקידים שמילאה והדרך בה הציגה את גופה בתקופה בה הפכה לסמל מין, אנדרסון נתקלה בהטרדות מיניות רבות, אבל בנקודה זאת שיבחה את הפנר על כך שעמד לצידה והגן עליה מפני המוני הגברים החרמנים בהוליווד: "היו גברים שאמרו לי 'בואי איתי למלון ואעשה לך אודישן. אם לא תבואי אני אזמין את הבחורה בסוף המסדרון'. ואז הם נתנו באמת את התפקיד לבחורה בקצה המסדרון. היו גברים שאמרו לי ' פמלה, בואי תצטרפי אלינו לג'קוזי, אתן לך 100,000 דולר'. ואני אמרתי להם 'אני חושבת שאתם רוצים במשהו שהוא לא רק ג'קוזי. אני מתקשרת להפ".