אמש נודע לאמצעי התקשורת שראש הממשלה לא חש בטוב ולאחר בדיקה של רופאו האישי,  ד"ר צביקה ברקוביץ', התברר שהוא סובל מדלקת גרון וחום ולכן הומלץ לו לנוח בביתו ולקבל טיפול תרופתי. את שאר פגישותיו יקיים במעונו. חברי מועדון ארוחת הבוקר שוחחו היום (חמישי) ב-103FM עם ד"ר ברקוביץ' שסיפר: "ראש הממשלה טיפה חולה, הוא סובל מדלקת גרון (אנגינה) עם מעט חום אך הוא אדם חזק. נתתי לו טיפול והוא נותר להחלים בביתו. ראש הממשלה בא במגע עם המון אנשים ביומיים האחרונים וכנראה שנדבק. הוא יהיה בסדר גמור. הוא בסך הכל סובל מדלקת רגילה".

שי גולדשטיין התייחס בהומור לדבריו ושאל: "יש סיכוי שמישהו הדביק את ראש הממשלה בכוונה? ייתכן שמישהו ניסה להזיק לראש הממשלה עם כל המחלות על מנת להוריד אותו מהשלטון בדרך לא דמוקרטית?". השיב לו ד"ר ברקוביץ': "אני משוכנע שלא. אל תגזים. לחץ הדם שלו מעולה וגם הדופק שלו תקין, המלצתי לו קצת מנוחה - מגיע לו לנוח גם כן. אינני יודע אם הגברת נתניהו לידו כל הזמן אך המלצתי לו להתרחק ממקורביו ליום יומיים עד שיחלים כמו לכל חולה רגיל כדי שלא יידבק. הוא חזק והוא יהיה בסדר גמור".

 

לשיחה הצטרפה אילה חסון לה סיפר הרופא על מצבו הנפשי של ראש הממשלה בעקבות האירועים האחרונים שעוברים עליו: "כולם מכירים כמה הוא אדם חזק. אנשים עוצרים אותי ברחוב ומחזקים אותו. כל אדם שעובר דברים קשים מצבו הנפשי נפגע אך ראש הממשלה יודע להתמודד עם כל המשברים. הוא לוקח ללב כשתוקפים את אשתו וילדיו אך הוא ממשיך לכהן כראש הממשלה כי הוא פטריוט". 
כשנשאל האם הוא המליץ לו להפסיק עם הסיגרים חשף ד"ר ברקוביץ': "הוא כבר מזמן הפסיק לעשן, עברו שנים מאז שהוא עישן". על תחושותיה של הגברת נתניהו סיפר: "אין לה ברירה, היא חייבת להיות חזקה ולהתמודד, זה לא פשוט כשתוקפים אותך יום ולילה. שמעתי את ההקלטה שלה צועקת, מי לא צועק היום? היום מקליטים את כולם לצערי הרב. אפילו ניר חפץ הקליט אותו וזה גועל נפש. אני חונכתי ברומניה ואותי לימדו שדברים כאלה לא עושים. זה רע מאוד שאדם כמוהו לא יכול לדבר חופשי בין חבריו ולומר מה שהוא רוצה, זה נורא ואיום".
עריכה: איתמר זיגלמן