הפצת שמועות לעולם לא תוכל להסתיים בצורה חיובית, וגם אם הן יופרכו הן עדיין יגרמו בדרך נזק למעורבים בהן. שני עובדים מחברה גדולה בסין גילו זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר ששמועה שהפיצו, לצד סרטון פרובוקטיבי, הובילה למעצרם. השניים, עובד ועובדת מחברת Southern Power Grid, הפיצו סרטון ברשת של שני אנשים מקיימים יחסי מין במה שנראה כמו משרד, וכתבו כי מדובר בבוס של החברה ובעובדת שכפופה לו. כמו כן, הם כתבו שהאירוע התרחש בזמן הפסקה משיחת ועידה, כשהבוס שכח לכבות את השיחה וכך תיעד עצמו בטעות באקט האסור.

באופן לא מפתיע, הסרטון הפך מיד ויראלי לא רק בסין אלא במדינות אחרות בעולם, אבל החגיגה הסתיימה זמן קצר לאחר מכן כשהוא הגיע לידי המשטרה. כתוצאה מכך שני העובדים טאנג (העובד) ו-וואנג (העובדת) נעצרו בחשד להפצת שמועות שווא. בנוסף לכך, החברה, שהיא אחת מספקיות הכוח הגדולות במדינה, מתכננת גם לתבוע אותם על הוצאת לשון הרע. 



נכון לעכשיו, גם טאנג וגם וואנג, 30, כבר הספיקו להודות שהפיצו את הסרטון והשמועות ברשת. טאנג אף הוסיף שהם התבססו על שמועה אמיתית במקום העבודה הנוגעת לשערוריית מין, אך סרב להגיד מהיכן הגיע הסרטון. כמו כן, טאנג הודתה כי השתמשה בשמועה הזו והפכה אותה לדרמטית יותר, וכן הפיצה אותה בפורומים גדולים ברשת. 



בינתיים, הסרטון כבר צונזר ברשתות בסין, אך כבר הספיק לגרום לנזקים לחברה. נכון לעכשיו גם שם החברה וגם המוטו שלה "Use Love to Make Power" הפכו לשני הצירופים המחופשים ביותר ולא מהסיבות הנכונות, מה שהוביל לצורך לחסום אותם. בימים אלו האירוע והסרטון עדיין נמצאים בחקירה, ומקור הסרטון וזהות המצולמים עדיין לא ידועים.