כבני אדם, אנו יודעים שאין דרך להתחמק מסכסוכים וריבים עם אנשים, ושאפשר לכל היותר לצמצם אותם או למזער נזקים. אבל יש מי שחושבים שהדרך הכי לגיטימית לפתרון סכסוכים היא לא להיפטר מהבעיה, אלא להיפטר מהאדם שגרם לה. תוכל להעיד על כך אישה מארה"ב שהולכת להיכנס לכלא להרבה זמן, בגלל שהזמינה רוצח שכיר, בערך לכל אדם בעולם. לא רק זאת, השבוע, ביום בו נמצאה אשמה בבית המשפט בהזמנת רוצח שכיר לבעלה לשעבר, היא הואשמה גם בהזמנת רוצח שכיר לרוצח הכושל שלא ביצע את משימתו כראוי.



זה נשמע כמו סרט חדש והזוי בקולנוע, אבל זו הדרך בה לינדה גילמן, 70, בוחרת לפתור סכסוכים עם אנשים. הכל החל לפני שנתיים, כשלינדה, מסולט לייק סיטי, יוטה, קמה יום אחד והחליטה שצריך להעלים את בעלה לשעבר מהעולם הזה, אבל היא לא רצה ללכלך את ידיה וניסתה לגרום למישהו אחר לעשות את העבודה במקומה. היא ביקשה זאת מכריסטיאן אולסן, שהיה אחראי על עבודות שונות בביתה, ומאוד הופתע מה"עבודה" החדשה שניתנה לו.


הוא סיפר בבית המשפט שלינדה נתנה לו מקדמה של 5,000 דולרים, והבטיחה שלאחר שיבצע את המשימה תיתן לו עוד 18,000 מביטוח החיים של בעלה. ההמלצה שלה לאולסן הייתה שיגרום לרצח להראות כמו תאונה או פריצה שהשתבשה.

 
על פי דיווח של The Salt Lake Tribune, אולסן אומנם הסכים תחילה אך התחרט זמן קצר לאחר מכן, וסיפר לבעלה של גילמן על התכניות של אשתו לשעבר. על מנת שיהיה ניתן לעצור אותה, המשטרה ביקשה מאולסן לשים עליו ציוד האזנה ולהקליט את לינדה מתכננת את הרצח, משימה שהוכתרה כהצלחה אדירה. בהקלטה, לינדה נשמע מבקשת מאולסן לרצוח את בעלה וכן את אשתו בתמורה לתוספת של 10,000 דולרים. סך הכל היא הבטיחה שתיתן לו 25,000 דולרים
 
גם מהכלא לינדה לא הפסיקה לנסות להזמין רוצחים שכירים. לינדה גילמן, תמונת מעצר
גם מהכלא לינדה לא הפסיקה לנסות להזמין רוצחים שכירים. לינדה גילמן, תמונת מעצר

 
בעקבות ההקלטה המצמררת הזו, גילמן נעצרה והוכנסה לכלא המחוזי של סולט לייק סיטי. אבל היא לא למדה לקח ואפילו מתאה המשיכה לנסות לשכור רוצחים שירצחו עבורה כל מי שאי פעם פגע בה. על פי חדשות Good4Utah, זמן קצר לאחר שנכלאה, לינדה התיידדה עם אסירה שחשבה שהיא חברת כנופיה, וביקשה ממנה להשתמש בקשריה כדי להשיג רוצח שכיר - עבור אולסן ועבור בעלה. בעקבות זאת היא הואשמה בשיבוש הליכי חקירה, אך האישום הזה בוטל בשל בעיות עם העדויות שהתקבלו.

גם בשלב זה גילמן לא אמרה נואש, והמשיכה לנסות להיפטר מכל מי שרק אפשר. הפעם לרשימה נוסף גם עורך דין שפעם תבע אותה וניצח. כמה שהפך עבורה כבר להרגל, לינדה התיידדה עם אסירה אחרת, וביקשה ממנה להיפטר מהבעל שלה, מאולסן ומעורך הדין. בתמורה לכך, היא הציעה לשלם לה על ערבות השחרור שלה וכן עבור עורך דינה. היא ביקשה בנוסף לכך שאולסן יקבל הזדמנות להציל את עצמו, אם יעביר בכתב וידוי שיגרום לשחרורה. אם לא יעשה זאת, ביקשה, הרוצח יפטר גם ממנו.
 
תוכל להמשיך לשכור רוצחים שכירים עד המשפט הבא נגדה. לינדה גילמן בבית המשפט
תוכל להמשיך לשכור רוצחים שכירים עד המשפט הבא נגדה. לינדה גילמן בבית המשפט


אבל לצערה של לינדה גם הניסיון הזה נכשל, וצוות בית הכלא עלה על תכניתה והחרים את המכתב והכסף בשל הפרת מדיניות הכלא. לאור האישומים החדשים נגדה, לינדה צפויה לשוב לבית המשפט ב-23 באפריל, מה שמשאיר לה עוד קצת זמן לנסות לשכור רוצחים שייפטרו מכל מי שמתחשק לה ואז תוכל לצאת לחופשי. או שלא.