רוב האנשים יסלקו מיד את בני הזוג שלהם אם יגלו שהם בוגדים בהם, או לפחות יראו איזשהו סימן לכך שהם פגועים או כועסים. אבל זה ממש לא המקרה של באסודפ טאפו, 28, מהודו, שעשה משהו בלתי יאמן כשגילה שלאשתו יש מאהב. על פי הדיווחים המקומיים, טאפו, מכפר קטן במדינה אודישה, התחתן עם אשה בת 24 במסגרת שידוך. הם נישאו בטקס מסורתי בכפר שלפיו די בקבלת ברכת הקהילה כדי להכריז על זוג כבעל ואישה.



במשך שישה ימים שלמים טאפו ואשתו חוו נישואים שגרתיים ורגועים, דבר שהשתנה כשלביתם הגיעו שלושה גברים שטענו שהם בני דודים של הצעירה. השלושה התקבלו בברכה בידי בני הבית, אך בשלב כלשהו שניים מהם עזבו את המקום והאישה נותרה לבדה עם אחד מ"בני דודיה". על פי המסורת אסור לאישה נשואה להישאר לבד עם גבר זר, ושכניה, שלא האמינו שזהו בן משפחתה, מיהרו למקום והכו את הגבר קשות.

על פי Times of India, הצעירה נחרדה לראות את הגבר מוכה בידי שכניה ועל כן התוודתה בלית ברירה שזהו בעצם המאהב שלה. היא הסבירה לטאפו שרצתה להינשא לו אך הוריה לא אישרו לה לעשות זאת, למרות שמחתה על כך רבות. היא הוסיפה שלמרות זאת היא לא הסכימה לוותר על הקשר, ומאז השניים המשיכו להתראות בסתר.
 

האם תיקחי את הגבר הזה להיות בעלך? ואת הגבר השני גם? אילוסטרציה: אינגאימג
האם תיקחי את הגבר הזה להיות בעלך? ואת הגבר השני גם? אילוסטרציה: אינגאימג


בדרך כלל, וידוי כזה עשוי להסתיים בצורה טרגית כמו נידוי, הכאה ובמקרים קיצוניים אף רצח, זאת מאחר שבגידה נחשבת במדינה זו כחטא. אבל באופן מפתיע דווקא בעלה הטרי התגלה כסובלני ביותר, ולאחר ששמע את ההסבר של אשתו הציע פתרון לא שגרתי  - שאשתו תינשא גם למאהב שלה. טאפו יצר קשר עם משפחתה כדי לשכנע אותם להסכים לרעיון ואלו נתנו את ברכתם.

האישה אף קיבלה את ברכת הקהילה ונישאה בטקס מסורתי בדומה לנישואיה לטאפו. "כששמענו על הרעיון של טאפו, הבנו שזה הדבר הכי ראוי לעשות במצב כזה. כל הקהילה גם כן באה לתמוך בנישואיה השניים של האישה", סיפר ראש הכפר, גאג'נדרה באג. טאפו הוסיף בנושא ש"חייהם של שלושה אנשים היו נהרסים אלמלא עשיתי זאת. זה היה נראה לי הפתרון היחיד. כעת כולנו נוכל להיות מאושרים". גם משפחתו שמחה על ההחלטה, ואימו אף שיבחה את חכמתו של בנה וסיפרה כי לדעתה הוא הגיע להחלטה הטובה ביותר בהתחשב בנסיבות.  נכון לעכשיו לא ידוע האם השלושה מתגוררים יחד, או אם אולי הנישואים של הצעירה לטאפו בוטלו כדי שתוכל לחיות עם בעלה החדש.