תשאלו כל הורה לבני נוער והוא יגיד לכם שהיה מעדיף לו ילדיו לא היו מקיימים יחסי מין כלל, או לפחות עד שיגיעו לגיל בו ההורמונים שלהם יירגעו. אבל למרות זאת, גם אם ייתפסו באקט הם ברוב המקרים לא ייענשו, אולי לכל היותר יהיו ממש נבוכים. עד כאן מה שקורה בעולם המודרני. בינתיים במדינות עולם שלישי, שכנועות לחלוטין לחוקי הדת, אנשים נענשים ומושפלים על דברים שלא נחשבים לעבירות בכל מקום אחר בעולם.


כך למשל קרה לאחרונה באינדונזיה, לאחר שנער ונערה עשו כל מה שנער ונערה עושים ונענשו על כך באכזריות. על פי חדשות France24, האירוע החל לאחר שהנערה הלכה לבקר את בן זוגה בביתו בכפר קטן במחוז אצ'ה והשניים היו לבד לחלוטין. אומנם לא ממש ברור אם הספיקו או תכננו לעשות משהו, אבל העובדה שהיו ללא השגחה הספיקה כדי לסבך אותם בצרות. על פי הדיווחים, שכנים של הנער שדאגו שהשניים עומדים לקיים יחסי מין פרצו אל ביתו וגררו את השניים אל הרחוב.

שם, מול קהל זועם הם הוכרחו לשבת מול ביוב, משם אחד הנוכחים לקח מים מזוהמים ומצחינים ושפך על ראשיהם. "מה שעשיתם הוא נגד האסלאם! זה ילמד אתכם לקח", נשמעו אנשים צועקים לעברם מהקהל, באירוע שתועד והועלה לרשתות החברתיות. למרבה המזל, המשטרה התערבה והגיעה זמן קצר לאחר שהטקס המשפיל והמסריח החל, והשניים מיהרו מיד אל מקור מים קרוב וניקו את עצמם עד כמה שרק היה ניתן.

על פי הדיווחים, הנער והנערה נענשו כיוון שהואשמו בהפקרות והתנהגות המנוגדת לחוקי השריעה. על פי חוקים אלו, בין היתר, אסור לקיים יחסי מין או להראות חיבה בשום דרך אחרת מחוץ לנישואים. אבל אם לא די במה שעברו, במידה ובני הכפר יראו בכך צורך השניים צפויים לעונש מחריד נוסף - הלקאה פומבית.