גם מי שמת על תינוקות חייב להסכים שכשהם מגיעים כבובות פלסטיק הם בדרך לא כל כך חמודים. במקרים קיצוניים הם גם מבעיתים ועלולים לעשות לנו סיוטים בלילה, למשל כמו הבובה השטנית שצולמה לאחרונה במקסיקו. לא ברור מי עשה זאת ולמה, אבל יום אחד מישהו החליט לשים בובת תינוק מפחידה על מצבה אנונימית בבית קברות, לצלם ולהעלות את זה לרשתות החבריות.


אבל כפי שוודאי שמתם לב זו היא לא בובה רגילה, אלא משהו שנראה כמו קרובת משפחה של הבובה המבהילה צ'אקי או בובת תינוק-ערפד. בסרטון, שהפך מאז ויראלי והפחיד רבים ברחבי העולם, הבובה נראית עוקבת אחר המצלמה עם עיניה השחורות והשטניות חסרות האישונים, כשבמקום שיניים יש לה ניבים מגואלים בדם. מי שאחראי לבובה הזאת גם לא שכח את הפרטים הקטנים והניח לידה בקבוק עם נוזל אדום, שנראה כמו הדם של הקורבן האחרון שלה.

למרות שמדובר בתעלול ולא יותר מזה, הסרטון זכה תוך זמן קצר לאלפי צפיות והפחיד את רוב מי שצפה בו. זה גם לא יפתיע אם מאז עלה לרשת הרבה אנשים פחדו ללכת לישון או היו להם סיוטים על הבובה מהגיהינום. רבים כינו את הבובה "בובת השטן" ואחד המגיבים סיכם זאת היטב: "זו אשליה אופטית, אבל זה מונע מזה מלהיות מפחיד. אלוהים יעזור לי!".