"האובססיה של בעלי לביבי, והרצון שלו לפגוע בי בהיותי שוטרת, הפכו את החיים בבית לבלתי נסבלים": כך טענה אישה, המשרתת כשוטרת במשטרת ישראל, במסגרת הליכי גירושין נגד בעלה, תוך שהיא מבקשת צו הרחקה זמני כנגד בעלה. במקביל היא דורשת צו שיורה לו להימנע משיחות פוליטיות עם בני המשפחה.



למרות הליכי הגירושין, שנמשכים כבר למעלה משנה, בני הזוג עדיין גרים יחדיו. הבעל, עורך דין במקצועו ופעיל מקומי בליכוד - ואילו האישה שוטרת בכירה. הרקע להליך הגירושין אינו נעוץ בראש הממשלה בנימין נתניהו ובחקירותיו אלא בחשד של הבעל כי אשתו השוטרת נעדרת מהבית ולא רק בגלל העבודה במשטרה אלא בגלל שיש לה רומן.




עורכי הדין סולן וגדלי
עורכי הדין סולן וגדלי



הבעל אמר: "את מושחתת, כל מה שמעניין אותך זה הראש של ביבי"



האישה, באמצעות עורכי הדין גדלי ושרין סולן, דחתה את טענות הבעל והסבירה: "אילוצי העבודה מחייבים אותי להעדר מפעם לפעם". לזוג שלושה ילדים, הבעל משקיע את עיקר זמנו בפעילות פוליטית ובתמיכה בלתי מסויגת בראש הממשלה נתניהו. "אני כבר לא יכולה לשמוע את בעלי אומר: 'המשטרה שלך מושחתת, ואת מושחתת, וכל מה שמעניין אתכם זה הראש של ביבי' ".



עוד הוסיפה האישה בבקשתה כי בעלה מטיח בה כל העת משפטים כמו "ביבי צח כשלג, מה שאי אפשר להגיד עליך ועל חבריך במשטרה במיוחד על הקודקודים למעלה". לדבריה: "את האמירות האלה אני צריכה לשמוע כל יום, לא פעם אחת אלא כמה פעמים, כשאלה נאמרות בקולי קולות תוך ניסיון להוציא אותי משלוותי".



עו"ד סולן מבית המשפט צו הרחקה נגד הבעל, לפחות לליל הסדר, ובמקביל היא דורשת צו שיורה לו להימנע משיחות פוליטיות כל עוד הוא מתגורר בדירתם המשותפת. "אני לא רוצה שהחג הקרוב יהפוך לשדה קרב כשכל רצונו של בעלי הוא לפאר את ביבי ולפגוע בי ובמשטרה". הדיון במעמד שני הצדדים נקבע לשבוע הקרוב,  כמו כן בבית הדין הרבני ביקשו מהבעל שייחדול מהשמצות ויפסיק לפגוע ברעייתו. "הליך הגירושין ביניכם בעיצומו ובקרוב נקבל החלטה. בשלב הזה אנו ממליצים לך לעשות לעצמך טוב ולהימנע מהשמצות", אמרו הדיינים בתגובה לפניית האישה גם לבית הדין הרבני.