חברת התעופה איזיג'ט השעתה שני טייסים אחרי שהם העלו סרטונים שלהם משחקים באפליקציית סנאפצ'ט במהלך טיסה, אם כי בחברה הדגישו כי הנוסעים לא היו בסכנה בשום שלב למרות התנהגותם של אנשי הצוות הבכירים. הקברניט מישל קסטלוצ'י, שידוע כמי שאוהב לתעד את עצמו ואת עמיתיו במהלך טיסות והפסקות, העלה לחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלו את הצילומים שלו ושל טייס המשנה שלו בזמן טיסה בין פריז למדריד. בין השאר, נראה קסטלוצ'י מצולם עם פילטר של דוב על פניו, בעוד שבצילום אחר נראה פילטר של כריש חג מעל ראשו של טייס המשנה כשהמטוס על הקרקע.



אולם הסערה הייתה סביב סרטון של טייס המשנה עושה עבודת נייר כשעל ידיו דמות של ינשוף וסרטון שבו טייס המשנה רוקד לצד דמות של מאמנת כושר מצוירת. ה"סאן" ציין כי בשום שלב לא נראים שני הטייסים מסתכלים על ההגאים או דרך חלונות תא הטייס בעת שהמטוס היה בגובה של 30 אלף רגל.



הקטעים זכו לאלפי צפיות בתוך שעות ספורות וקיבלו תגובות מעורבות. היו מי שהגיבו כי "זה מה שטייסים עושים כשהם משועממים" או "יותר מדי כיף בתא הטייס", אבל לא מעט נוסעים זעמו על התנהגות אנשי הצוות. "זה בלתי אחראי", נאמר באחת התגובות. "לוקח רק שניות כדי שמשהו איום ונורא יתרחש, אפילו במהלך טיסת שיוט", אמר גולש נוסף. "זה מסוכן, בלתי מקצועי ושולח מסר שגוי".



באיזיג'ט הודיעו כי שני הטייסים הבכירים הושעו עד לבירור, אך ציינו כי הנוסעים לא היו כלל בסכנה. "בעוד שבשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים, ההתנהגות הזו אינה עומדת בסטנדרטים הגבוהים שאיזיג'ט מצפה מהטייסים שלה", נמסר. "זה לא מקובל ולא מייצג את אלפי הטייסים המקצועיים שעובדים עבור החברה".