מהרגע שאנחנו נולדים מלמדים אותנו שלשתות זה חשוב על מנת שלא נתייבש ונמות. אבל מסתבר שמעבר לכך שזה מחזיק אותנו בחיים, אותו צורך לשתות גם עשוי לגרום לנו להפוך בן רגע לעשירים. זה אומנם נדיר, אבל זה קרה לגבר אחד מקליפורניה, שקיבל יותר ממה שציפה לו כשעצר לקנות שתייה.



בזמן שנסע לאיטו על הכביש, רונלד לופז חש צמא והחליט לעצור לקנות שתייה בתחנת דלק. בעודו עומד בקופה כרטיסי הלוטו לכדו את עיניו והוא החליט שלא יזיק שיקנה אחד. הוא שילם למוכר, נכנס חזרה למכוניתו וגירד את הכרטיס, בלי באמת לצפות שמשהו יצא לו מזה. אך כשלופז סיים לגרד את הכרטיס הוא לא האמין למראה עיניו והיה משוכנע שהוא כנראה לא רואה טוב. על הכרטיס היה כתוב גם בספרות וגם בכתב שהוא זכה ב-10 מיליון דולרים.



"הסתכלתי על זה שוב ושוב ופשוט לא האמנתי. ירדו לי דמעות", סיפר לופז לחברת הלוטו calottery, באמצעותה זכה בפרס. הוא חזר אל תחנת הדלק כדי "לוודא שזה אמיתי" ומסר את הכרטיס למוכרת כדי שתסרוק אותו. "כל מה שהיא הצליחה להגיד היה 'אלוהים אדירים'", אמר. 


 
בסך הכל רצה להרוות את צימאונו וזכה בשל כך בלוטו. אילוסטרציה: אינגאימג
בסך הכל רצה להרוות את צימאונו וזכה בשל כך בלוטו. אילוסטרציה: אינגאימג
 
בעודו מנסה לעכל את הסכום האדיר שנפל בחלקו, לופז סיפר ששמר תחילה את הכרטיס בכספת, עד שירגיש שהוא מוכן נפשית לאסוף את הפרס. כעת, בזכותו, הוא אמר שיוכל לפרוש מוקדם ממה שציפה. "אני אצטרך לעקוב אחר ההוצאות שלי כעת. אני לא רוצה לבזבז את כל הכסף מהר", הסביר. בינתיים נותר לו רק להחליט אם הוא רוצה לקבל סכום כסף מסוים כל חודש או את כל הכסף בבת אחת. מה שנקרא צרות של עשירים.
 
זה כנראה לא משהו שהיה קורה בארץ, אך מסתבר שגם תחנת הדלק שמכרה את הכרטיס הזוכה קיבלה פרס על כך. נכון לעכשיו לא ברור אם הכסף יושקע בתחנה עצמה או שיחלקו אותו לעובדים, אבל סביר להניח ש-50 אלף הדולרים שקיבלו יספיקו לשניהם.