אם זה היה אפשרי, סביר להניח שרובנו היינו שמחים להישאר צעירים לנצח, או לפחות להראות כך. למרבה הצער זה לא אפשרי אבל יש אנשים שהתברכו בגנטיקה טובה ומצליחים להראות צעירים מכפי גילם בצורה מבהילה. זה בדיוק המקרה של סבא אחד משגנחאי, סין, שאפילו זכה בתחרות בזכות המראה הצעיר שלו.



קשה להאמין מהתבוננות עליו, אבל יו האי מתעקש שהוא בן 68 למרות שהוא נראה לכל היותר בן 40. הוא אומנם תמיד נראה צעיר לגילו אבל לכד את תשומת לב האומה שלו לפני שנתיים, לאחר שזכה בתחרות "הסבא הכי מודרני", ששודרה בטלוויזיה. אותה עת הוא הימם את הקהל והשופטים שהתקשו להאמין שהוא בכלל סבא. מאז הזכייה שלו הוא הופיע בתכניות טלוויזיה, על שערי מגזינים ואפילו הלך על המסלול כדוגמן בכמה אירועי אופנה.

 
כונה גם "ערפד" בשל מראהו הצעיר. יו אז ועכשיו
כונה גם "ערפד" בשל מראהו הצעיר. יו אז ועכשיו

מאחר והוא נולד ממש מזמן אבל מראהו לא השתנה, הוא זכה בצדק לכינוי "ערפד".  אותו סבא אלמותי סיפר שנולד ב-1950 לזוג הורים שלקחו חלק במהפכה הקומוניסטית בסין. את אביו הוא לא זכה להכיר שכן הוא מת כשעוד היה ילד, ואמו נאלצה לגדל לבד אותו ואת ששת אחיו ואחותו. 

"הגיל שלי תמיד יהיה 20" 

זה די ברור שהשאלה הראשונה שאנשים שואלים אותו, היא איך לעזאזל הוא מצליח להראות כפי שהוא נראה למרות שהוא נולד לפני כל כך הרבה זמן. התשובה לכך? לדבריו של יו היא מורכבת מכמה גורמים, וקשורה בין היתר לאהבתו הרבה לספורט עוד מגיל צעיר. מעבר לכך הוא גם עושה יוגה, מדיטציה וכן הוא נתלה הפוך כל יום במשך 30 דקות. בכל הקשור לתזונה הוא מעדיף מנות קטנות אך מזינות ובריאות, והוא גם דואג לקחת תוספי תזונה.
 
מקפיד על מנות קטנות ובריאות וגם לוקח תוספי מזון. יו בשעת התה
מקפיד על מנות קטנות ובריאות וגם לוקח תוספי מזון. יו בשעת התה


אבל מעל לכל הוא תולה את המראה הצעיר שלו בגישה שלו לחיים. "אני חושב שהגיל המנטלי שלי תמיד יהיה 20", הסביר יו לחדשות read01.com. "לא משנה מה יגידו אחרים, אני בן 20. אני יכול לעשות מה שאנשים בגיל הזה עושים".

העצה שלו לחיים: "כולם יהיו זקנים יום אחד, אין דרך להתחמק מזה. אבל אם אתם מרגישים זקנים ורק מחכים למות, ואתם לא רוצים ללמוד ולחוות דברים חדשים, אז אתם באמת זקנים, לא משנה מה הגיל שלכם".

נתלה הפוך 30 דקות ביום בשביל להיות צעיר. יו בפוזה שגרתית
נתלה הפוך 30 דקות ביום בשביל להיות צעיר. יו בפוזה שגרתית