בגידה לעד תחשב כדבר שלילי, אבל ברוב המדינות המודרניות לא תזכה את המעורבים בה בעונשים, שכן היא לא מוגדרת כעבירה על החוק. עם זאת, יש מדינות בעולם שבהן אנשים עלולים לאבד את חייהם, או לייחל לכך בשל העונש הכבד שהוטל עליהם בגין מעשיהם. מקרה כזה אירע לאחרונה בהודו, לאחר שאישה נשואה ניסתה לברוח עם השכן שלה, אך השניים נתפסו ונענשו קשות.



על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, השניים ברחו מהכפר שלהם במדינת אוטר פראדש ושהו בבית של קרוב משפחה של השכן. חמישה ימים לאחר מכן, קבוצת גברים מהכפר מצאה אותם ושכנעה את האישה הבוגדת והשכן לחזור לכפר, תוך הבטחה שהכול ייסלח להם ולא יאונה להם כל רע.  לצערם הרב של השניים, ברגע שהגיעו אל הכפר גילו שהופלו בפח וכל אחד מהם בתורו קיבל את רוע הגזירה. היו בכפר מי שהתנגדו לעונשים הללו וכתוצאה מכך הוכו קשות. 

  

שני מעשי הנקם המשפילים תועדו והועלו לרשת, ובהם השכן והאישה נראים, כל אחד בתורו, כשהם מוכים ללא הרף. יחד עם זאת, מהדיווחים המקומיים עולה שהאישה חטפה את העונש הקשה יותר, ולאחר שנתלתה מעץ והוכתה 100 פעמים, היא נלקחה לבית בכפר ונאנסה בידי בעלה וחבריו. 

על פי ה-Hindustan Times, בשל מה שנעשה לה, האישה נפצעה באורח קשה ונלקחה לבית החולים הקרוב ביותר. כששוחררה הגישה תלונה במשטרה נגד בעלה וכל המעורבים. נכון לעכשיו, המשטרה עצרה רק את הבעל, אך מסרה שצפויים להתבצע מעצרים נוספים, כשברשימת החשודים ישנם בין 18-12 מעורבים לפחות.