בימינו להתחתן נראה דבר מיותר מאחר וכל כך הרבה זוגות מתגרשים, ואלו שלא מאמללים האחד לשנייה את החיים, וזה עוד במקרה הטוב. במקרים הגרועים ביותר, שהפכו נפוצים מאוד, בני זוג הופכים אלימים האחד כלפי השנייה, מה שלעיתים אף נגמר ברצח. מקרה כזה התרחש לאחרונה בפלורידה אך למרבה המזל הבעל שרד על מנת לספר למשטרה על מה שעשתה לו זוגתו היקרה.

אותו גבר אומלל הצליח להימלט מאשתו ולהזעיק עזרה, לאחר שזו מנעה ממנו לעזוב את ביתם המשותף, בו מתגוררים גם בנם ובתם. על פי חדשות WKMG-TV הבעל סיפר לשוטרים שאשתו, ג'קלין האנטר, כעסה עליו כי לא הראה לה מספיק חיבה ובשלב מסוים נתנה לו אגרוף בעינו הימנית. הוא ניסה להתקשר למשטרה מביתו אך האנטר הוציאה את הטלפון מהחשמל, וכן החזיקה בו כבן ערובה. למרבה המזל, הוא הצליח לברוח לבסוף בזמן שזו נכנסה למקלחת והתקשר למשטרה.
 

תקפה את בעלה  ומנעה ממנו לעזוב את הבית. ג'קלין האנטר, תמונת מעצר
תקפה את בעלה ומנעה ממנו לעזוב את הבית. ג'קלין האנטר, תמונת מעצר



בדרכם לבית של האנטר, השוטרים הבחינו בה נוסעת במכוניתה וביקשו ממנה לעצור בצד. כשנשאלה לאן היא נוסעת הסבירה להם שרק נסעה לקנות סיגריות ומים. היא הודתה שרבה עם בעלה כי לא הראה לה חיבה, וכן אף האשימה אותו שהוא בוגד בה, אך הכחישה שתקפה אותו פיזית. כשנשאלה למה הטלפון שלה מנותק הסבירה שבנה לא הפסיק להתקשר למשטרה בלי שום סיבה והיא רצתה שיפסיק. אבל מבדיקה מהירה שביצעו השוטרים הם ראו שלא נעשתה שום שיחה למשטרה מביתה באותו היום.



באשר לאישום התקיפה, לצערה הרב של האנטר ביתה הסגירה אותה ועימתה את מה שאמר אביה. האנטר נעצרה על תקיפה ואלימות כלפי בן משפחה, ומחכה כעת בקוצר רוח שיקבעו לה ערבות לשחרור. עונשה טרם נקבע.