גם בעלי חיים בדומה לבני אדם דואגים לצאצאים שלהם, מטפחים אותם, מלמדים אותם על החיים וכמובן מגנים עליהם מכל משמר. בעיקר כשזה נוגע לפילים, מי שינסה לפגוע בגורים שלהם מיד יצטער לא רק על זה אלא גם על היום שבו נולד. תוכל להעיד על כך לביאה גאוותנית שחשבה שתוכל לנגוס בגור פילים ולעבור את זה בשלום. רק חבל שהיא לא לקחה בחשבון את אמא שלו.

בסרטון דרמטי שהועלה לאחרונה ליוטיוב, נראת לביאה רעבה בספארי באפריקה מנסה לצוד גור פילים חסר אונים. הגור, שיודע לאן כדאי לברוח, רץ מיד לאימא שלו שנמצאת עם שאר העדר. מיד כשאימו של הפילון רואה מה שמתרחש היא מזנקת ממקומה ומבריחה גם את הלביאה וגם אריות ולביאות נוספים בקרבת מקום, ודואגת לכך שזו תצטער על כך שחשבה להפוך את הגור שלה לארוחת צהריים.

כפי שניתן לראות מהתיעוד אימא פילה לא מתעניינת בשאר האריות ומתמקדת בנקמה כנגד זו שניסתה לאכול לה את הבן שלה. היא ממשיכה לרדוף אחריה עוד ועוד, עד אשר הלביאה המבוהלת עולה על ענף של עץ שנפל בתקווה ששם תהיה בטוחה. גם בשלב זה האמא עדיין נשארת בסביבה ומנפנפת לעברה בחדק שלה, כדי להבהיל אותה עוד קצת אם אפשר. אם ללביאה הזו יש טיפת שכל, בפעם הבאה היא תנשנש ארוחת צהריים צמחונית ותוותר על מעדן פילים.