כל מי שאי פעם רצה לחזור לגילאי העשרה או לכל היותר לגיל 20, ודאי ישמח לשמוע שלפחות בכל הקשור לסקס לגיל דווקא יש יתרון. זה נכון בעיקר עבור נשים, כשעל פי סקר שנערך לאחרונה נמצא שהן נהנות מסקס יותר מכל החל מאמצע שנות ה-30 לחייהן.



בסקר של חברת Natural Cycles שנערך באירופה, נמצא שנשים חוות את האורגזמות הכי טובות שלהן מגיל 36 ומעלה. אל המסקנות הללו הגיעו הסוקרים לאחר תשאול של 2,000 נשים, אותן חילקו לשלוש קבוצות: נשים עד גיל 23, נשים בין הגילאים 23-36 ונשים מגיל 36 ומעלה. מבין כל הקבוצות, נמצא שנשים בגילאי 36 ומעלה חוו את האורגזמות הכי מדהימות, הרגישו הכי מושכות ונהנו מסקס יותר מהשאר. אותן נשים גם היו יותר בטוחות בעצמן והרגישו טוב יותר עם המראה שלהן, בעוד נשים בגילאים 23-36 היו הכי פחות מרוצות מהמראה החיצוני שלהן. מעבר להנאה וביטחון עצמי, נשים בגילאי 36 ומעלה גם חוו הכי הרבה אורגזמות ועשו יותר סקס מהשאר.



זה לא הסקר הראשון וכנראה גם לא יהיה האחרון שהוכיח שהגיל דווקא מהווה יתרון ומשפר את חיי המין של נשים. סקר קודם מצא שאישה מגיעה לשיא המיני שלה בגיל 33, כלומר החל משלב זה היא מתחילה באמת ליהנות מסקס. בסך הכל, כל הממצאים הללו די הגיוניים, כיוון שככל שעוברות השנים אנשים מתנסים ומנוסים יותר וצוברים בטחון, ויודעים מה טוב ומה לא טוב להם במיטה.


נשים נהנות יותר מסקס בגילאי 36 ומעלה. אילוסטרציה: אינגאימג
נשים נהנות יותר מסקס בגילאי 36 ומעלה. אילוסטרציה: אינגאימג


אם עוד לא הגעתם לגיל 36 או סתם מתחשק לכן או לכם לשפר את חיי המין, מחקר חדש מצא שאלטרואיסטים נהנים מחיי מין פעילים ומגוונים יותר.
במחקר, פסיכולוגים מאוניברסיטת גאלף ואוניברסיטת ניפיסינג בקנדה, מצאו קשר חזק בין אלטרואיזם והצלחה בחיי המין. הם הגיעו למסקנות האלו לאחר שערכו שני ניסויים, במהלכם ניתחו את ההיסטוריה המינית של המשתתפים לצד הנטייה שלהם לאלטרואיזם. 
 
בניסוי הראשון, הם גילו שמי שדורגו גבוה בסולם האלטרואיזם, גם נטו לציין יותר פרטנרים מיניים לסקס מזדמן, וכאמור חוו יותר סקס מהסוג הזה. הם גם עשו יותר סקס במסגרת מערכות יחסים רציניות, ובאופן כללי דורגו כנחשקים ומושכים יותר בידי המין השני. תוצאות הניסוי השני חיזקו את הממצאים הללו. בניסוי זה המשתתפים נשאלו על מצב תאורטי: האם יסכימו לתרום כסף שזכו בו לאדם אחר. באופן לא מפתיע אלו שהסכימו לוותר על הסכום הדמיוני היו בעלי יותר שותפים מיניים.