אהבה היא רגש מורכב ויש לא מעט אנשים שלוקח להם זמן לטפח אותו, או להבין שהם מרגישים כך כלפי אדם אחר. לגבר ואישה מלקסינגטון, קנטאקי, שהספיקו להתחתן ולהתגרש, לקחה אפילו חצי מאה כדי להבין שהם רוצים לבלות את שארית חייהם יחד. כעת, כששניהם כבר בשנות ה-80 לחייהם, הם יזכו לעשות זאת ועתידים להתחתן, בפעם השנייה, לקראת אמצע החודש.



כאשר הרולד הולנד, 83, וליליאן ברנס, 78, נפגשו לראשונה ב-1955, הם מיד הרגישו חיבור והתחתנו בחג המולד באותה השנה. במשך שמונה השנים בהן היו יחד הספיקו להביא לעולם חמישה ילדים, עד אשר החליטו שהגיע הזמן להיפרד. "זה היה 100% באשמתי", הסביר הולנד לThe Lexington Heral-Leader. הוא הסביר שהבעיה הייתה עבודתו התובענית בגללה כמעט לא היה בבית, וכתוצאה מכך ליליאן הייתה זו גידלה את הילדים ודאגה למשק הבית. אך למרות שלא תמיד היה שם בשבילם, הרולד בכל זאת רצה לוודא שלא יחסר להם דבר: "נתתי לה הכל כשהתגרשנו. עברתי לדירה בת חדר אחד. לא רציתי להזניח את ילדי".



הבינו שכל השנים האלו היו מאוהבים זה בזו. אילוסטרציה: רויטרס
הבינו שכל השנים האלו היו מאוהבים זה בזו. אילוסטרציה: רויטרס


השניים סיימו את נישואיהם ביחסים טובים ומאז הספיקו להינשא לבני זוג אחרים. בנישואיה השניים, נולדו לליאן שני ילדים אך בעלה נפטר באורח טרגי ב-1986. היא נישאה מחדש בפעם השלישית כמה שנים לאחר מכן. מנגד, הרולד התחתן עם אלמנה לה כבר היו שלושה ילדים ב-1975. בצירוף מקרים, בני הזוג של שניהם נפטרו ב-2015, והדרך שלהם למצוא שוב האחד את השנייה הייתה פתוחה.
 
בדצמבר האחרון ליליאן והרולד נפגשו שוב ממש במקרה באירוע משפחתי גדול. הם החלו לדבר ולהעלות זיכרונות ואז הרגישו שבעצם כל השנים האלו היו מאוהבים האחד בשנייה, וזמן לא רב לאחר מכן כבר קבעו תאריך לחתונה. "אני לא חושב שאף פעם הפסקנו לאהוב, אז החלטנו שאנו רוצים ללכת את המייל האחרון יחד", הסביר הולנד. "אנחנו נעשה מה שאנחנו רוצים, מתי שאנחנו רוצים. אני אקח את ליליאן לאן שהיא תרצה". הולנד הוסיף ששניהם למדו מהקשרים הקודמים שלהם ומאוד מקווים שזו תהיה חתונתם האחרונה.