לו היו מחלקים רישיון לאנשים כדי להיות הורים, סביר להניח שרבים היו נמצאים לא כשירים לתפקיד. זה בטוח היה המצב עבור אמא אחת מפיניקס, אריזונה, שהעירה את בנה על ידי כך שחשמלה אותו עם טייזר. האם, שרון דובינגס, 40, אמרה שהכל החל בגלל שרצתה ללכת עם שני בניה לכנסייה לכבוד חג הפסחא.



היא אף האשימה אותם בכל מה שקרה באותו היום, וסיפרה שהעניינים החלו להתחמם כאשר ביקשה מאחד מבניה, 18, לשלוח את חבר שלו הביתה כדי שיוכלו לנסוע לתפילה. "הוא קילל אותי, ואמר שחבר שלו לא הולך לשום מקום", סיפרה דובינגס לחדשות Fox10. כשהיא מעוצבנת מהריב עם בנה, היא נכנסה לחדר השינה שלה, לקחה טייזר והלכה להעיר את הבן השני, 17. לדבריה, היא הייתה במרחק של מטר וחצי מהמיטה שלו ולא באמת חשמלה אותו: "הטייזר היה בידי והפעלתי אותו כך שהשמיע קול, אך לא נגעתי בו כלל עם הטייזר".


 
אבל בנה טען אחרת, והסימנים שנמצאו על רגלו הוכיחו שהוא אכן חושמל באמצעות טייזר, וגם אחיו היה עד לאירוע. הוא הזמין למקום משטרה ודובינג נעצרה והוכנסה למעצר באשמת התעללות כלפי ילדים. דובינגס סיפרה שבאותם רגעים בהם שוטר הגיע לעצור אותה ליבה צנח. היא פתחה את הדלת והשוטר ביקש ממנה לשים את כל מה שיש לה ביד על הרצפה, כמו הייתה אחרונת העבריינים, וכששאלה אותו למה הוא אמר "כי חשמלת את הבן שלך". השוטר שם על ידיה אזיקים והכניס אותה לרכבו, וכמובן החרים את הטייזר. "התחלתי לבכות ונכנסתי למושב האחורי של הניידת", סיפרה.
 
בדיון הראשוני נגדה בבית המשפט דובינגס המשיכה להכחיש כי חשמלה את בנה, אך דבריה כאמור סתרו את הראיות נגדה. היא שוחררה בהמשך ללא ערבות עד לדיון הבא, אך תחת שני תנאים - שתתחייב לא ליצור קשר עם השוטר שעצר אותה וכן לא תישא על עצמה שום כלי נשק - כולל טייזר.