לפעמים נדמה ששכנים נוצרו כדי לאמלל את חיינו, הם באים אלינו תמיד בזמן הכי לא נוח, עושים מסיבות דווקא באמצע הלילה ומשום מה תמיד אבל תמיד חסר להם סוכר. אבל מסתבר שכל אלו הם כאין וכאפס לעומת השכנה הגרועה בעולם, שנמצאה מתגוררת בניו יורק ולפי שם משפחתה נראה שהיא גם  יהודייה.

על פי התביעה שהגישו בעלי בניין המגורים נגד לינדה כהן, מסתמן שהיא נוהגת בקביעות להפוך את חייה של שכנה אחרת לגיהינום, כשהתלונה המרכזית נגדה היא שהיא מסריחה. מדובר בצירוף מקרים די מטריד בהתחשב בכך שהיא גם יהודייה, ונוכל רק לקוות שלא מדובר בתביעה מצד שונאי יהודים. על פי ה-new york post, מסיבה לא פורטה בתביעה, היא נוהגת להתעלל בקביעות בשכנתה היידי סטמפל על ידי כך שהיא משאירה מחוץ לדלת דירתה פתקים קטנים מרוחים בפתיתי שום, מעשנת מריחואנה בכמויות מסחריות כדי שהעשן יגיע עד אליה ועורכת מסיבות מוזרות עם ריקודים ומעגלי תופים.

בעלת בניין המגורים סיפרה במהלך הדיון שבאחת הפעמים כהן אף צלצלה בפעמון של סטמפל וכשזו פתחה את הדלת צעקה עליה, זרקה עליה אבקה מוזרה ומעכה תפוז על פניה. בשלב זה עדיין לא ברור מדוע החלה ההתנהגות העוינת הזו של כהן כלפי סטמפל, וכן מה יהיה עונשה. המשפט נגדה נמצאה בעיצומו.