אף אחד לא אוהב שמתעלמים ממנו, וקשה לדמיין משהו מרגיז ומשגע יותר מאשר כשמישהו מתייחס אליך כמו היית אוויר. אבל בעוד כל אחד מגיב אחרת להנהגות כזאת, אישה אחת מסין שבעלה התעלם ממנה לקחה את הנושא צעד אחד רחוק מידי במה שגולשים רבים כינו כהתעללות. 
אותה אישה מהעיר ג'יאמוסי שבמחוז היילונגג'יאנג, הרגישה שבעלה מזניח אותה ומבלה יותר זמן מול משחקים בסמארטפון מאשר איתה. על כן כשהיא לא
רואה פתרון יעיל יותר, היא החליטה לנקום בו בדרך אכזרית: מאחר והוא דבוק למסך, העונש שלו יהיה שהוא יודבק למלכודת עכברים. בסרטון מהאירוע אותו צילמה האישה הזועמת, היא נראת מתקרבת לבעלה ששקוע עמוק במשחק ומועכת על פניו את מלכודת הדבק ללא רחמים. בשלב זה, הבעל ההמום סוף כל סוף מסיר עיניו מהסמארטפון ומוריד את המלכודת הדביקה מפניו תוך שהוא זועק מכאבים. לאחר מכן הוא מפנה מבט המום וזועם לעבר אישתו ומתחיל לריב איתה.

למרבה הצער, לא ברור מה קרה לאחר מכן שכן הסרטון נגמר בדיוק בשלב זה. היה מעניין לדעת האם בעקבות המקרה הבעל הפך קשוב יותר לאשתו וזנח קצת את הסמארטפון, או המשיך כמו כלום לא קרה. יתכן גם שבגלל המעשה הזה הוא החליט לזרוק את אשתו ולבקש גירושים, אין לדעת. אך דבר אחד בטוח, אם הם עדיין יחד כדאי לו לפקוח עין כל עוד הוא משחק בסמארטפון. אחרי הכל, אישה שמסוגלת להדביק לבעלה מלכודת עכברים לא תהסס אף לעשות דברים גרועים מזה.

גולשים רבים שצפו בסרטון כינו את מעשה הנקמה אכזרי מידי ומוגזם ואף נחשב כהתעללות. היו אף שטענו שאם הבעל היה זה שעושה זאת לאשתו זה היה מסתבך קשות וחוטף תלונה במשטרה. בין המגיבים הזועמים היו גם כאלו שהזדהו עם האישה, וכן ראו את הצד ההומוריסטי במה שעשתה