לפעמים נדמה שככל שאנחנו חושפים דברים על העולם בו אנו חיים, כך אנו גם מגלים עד כמה אנחנו לא יודעים עליו דבר. הוכחה לכך הוא יצור מסתורי שנסחף לאחרונה לחוף בתאילנד, ומאז משגע את המקומיים והגולשים ברשתות החברתיות, שמנסים לפענח במה מדובר. היצור הימי המשונה תועד בידי תיירים בריטיים על חוף ים באי התאילנדי קו לנטה. אחד התיירים, לואי בורגווין, סיפר שניסה להכניס את היצור המשונה, שגודלו כ-13 סנטימטרים, חזרה למים בניסיון לעזור לו, אבל הוא כל הזמן חזר חזרה אל החוף. 


אבל לואי וחבריו הם לא היחידים שנתקלו במראה המשונה, ולא מעט תושבים באי דיווחי כי ראו רבים כאלו על החוף בשבועות האחרונים, אבל אף אחד לא ממש בטוח מה הם. על פי רוב, ככל הנראה מדובר בזן של מלפפון ים שהוא או חולה או גוסס, או מזן קיים או מזן שטרם התגלה. אחרים טענו שהוא נראה כמו חייזר, ואכן הוא נראה יותר כמו יצור מכוכב אחר או איבר בגוף מאשר כמו בעל חיים ימי. 

"לא ראיתי אותם על החוף לפני כן, עד לפני כמה שבועות. הם לא נראים מסוכנים", סיפר צ'אנצ'אי אינייפונג, שעובד במרכז צלילה באי. "הם חמודים, הרבה אנשים צוחקים על כך שמדובר בחייזרים אבל אני לא בטוח לגבי זה". למרות שאינו מומחה לנושא, הוא הוסיף שהוא לא בטוח שמדובר במלפפון ימי, שכן יצורים אלו אמורים להיות מסוגלים לנוע על פני החול והיצור הזה לא הצליח כמעט לזוז. הוא הוסיף שגם בגלל שהיצור היה מעט שקוף היה נראה שיש משהו מתנועה בתוכו, אבל לא ממש ברור מה.