כשאנחנו חושבים על האיט־גירלס של בית המלוכה הבריטי, עולות בראשינו לרוב דמויותיהן של הדוכסית קייט מידלטון (וגם של אחותה פיפה); של התוספת החדשה, השחקנית מייגן מרקל, שעתידה להינשא בחודש הבא לנסיך הארי; ושל הנסיכה ביאטריס מיורק, בתם של הנסיך אנדרו (אחיו של צ'רלס) והדוכסית שרה פרגוסון (הידועה בכינויה פרגי), שבעת הולדתה הייתה הנסיכה הבריטית הראשונה שנולדה מאז הולדתה של הנסיכה אן ב־1950.



לעומתן, שמה של הנסיכה יוג'יני מיורק, אחותה הצעירה של ביאטריס ובת דודתם של הארי וויליאם, כמעט שלא הוזכר עד לאחרונה. עם זאת, בשבועות האחרונים גוברת ההתעניינות ביוג'יני, שבחודש אוקטובר השנה תינשא בדיוק באותה הכנסייה שבה יתחתנו מרקל והנסיך הארי - קפלת סנט ג'ורג' שבווינדזור - לבחיר לבה, ג'ק ברוקסבנק בן ה־31. בבריטניה היו מי שהתרעמו על כך שהודעת האירוסים של יוג'יני גנבה את תשומת הלב להארי ומרקל. על פי הדיווחים, הטבעת הנוצצת שקיבלה יוג'יני כשהתארסה, שווה לפחות פי שניים יותר משל מרקל.
 
הנסיכה יוג'יני ויקטוריה הלנה מיורק בת ה־28 היא השמינית בסדר הירושה לכתר הבריטי (אחרי אחותה ביאטריס). הוריה, אנדרו ופרגי, התגרשו בגירושים מתוקשרים כשהיא הייתה בת שש, אולם המשיכו לגדל יחד את בנותיהן ולהציג לראווה משפחה למופת. בשנים 2009 עד 2012 למדה יוג'יני  באוניברסיטת ניוקאסל וסיימה בהצטיינות תואר בספרות אנגלית ובתולדות האמנות.

השמלה עוררה הרבה עניין. הנסיכה יוג'יני (במרכז) בכנסייה לרגל חג הפסחא, בשבוע שעבר צילום: Tolga AKMEN.POOL/AFP

 

מעקב קצר אחר הופעותיה הפומביות של הנסיכה, שמקדישה זמן רב לצדקה, מגלות פאשניסטה אמיתית, כזו שמעניקה תחרות אפילו לקייט מידלטון. כך למשל, למסיבה של גלריה סרפנטיין הלונדונית שנערכה בקיץ 2017, הגיעה הנסיכה יוג'יני בשמלה בלתי נשכחת בעלת הדפסים צבעוניים מוטרפים, ולא אחת נראתה עוטה שמלות קוקטייל חושפות כתפיים ובגדים מבד סאטן. באחד האירועים, כשהיא מלווה באמה, תועדה יוג'יני כשהיא לובשת שמלה דמוית קומבינזון ונועלת נעלי עקב שחורות מקושטות בניטים מוזהבים. בימים האחרונים כיכבה הנסיכה יוג'יני במדורי האופנה בזכות שמלת המעיל שלבשה כשביקרה עם המשפחה המלכותית בכנסייה לכבוד חג הפסחא. השמלה השחורה עם כתמי הצבע של מעצב האופנה אוסקר דה לה רנטה עוררה הרבה עניין, ומחירה הוא כ־6,250 דולר. 
 
סיפור סינדרלה

לעומת דודניה הארי, יוג'יני הצליחה להימנע מסקנדלים גדולים, אבל גם לה יש כמה שלדים בארון. גם בערב נתפסה מסתובבת עירומה בחוצות הקמפוס שבו למדה, כחלק ממעשי קונדס של מסיבות סוף השנה בקולג'. הצהובון "סאן" דיווח בזמנו כי אחד ממורי הקולג' התעורר באמצע הלילה למשמע צווחות ומצא בחוץ חבורת נערות רוקדות ללא בגדיהן. ברקורד שלה נרשם גם אירוע שבו לא הורשתה להיכנס לאזור האח"מים בפסטיבל מוזיקה משום שהבאונסר לא האמין שהיא נסיכה. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל. צילום: רויטרס

 
בעבר אף עלתה יוג'יני לכותרות כאשר במהלך הופעה של ביונסה, שאליה הגיעה עם אחיה של קייט מידלטון ועם חברתו דונה אייר ועמדה בשורה הראשונה, ביונסה הגישה לה את המיקרופון וביקשה ממנה לשיר. אלא שהנסיכה התבלבלה ולא הצליחה להוציא הגה מפיה. לפי הדיווחים, יוג'יני הייתה נבוכה מאוד, פניה האדימו, וחבריה שבאו איתה להופעה לעגו לה אחר כך במשך שעות על הקטע. 
 
בניגוד למידלטון ומרקל, ואף להשראה הראשית, הנסיכה האם דיאנה, יוג'יני אינה מתהדרת בגזרה דקיקה, בגובה מרשים או בפנים יפות במיוחד. עם זאת, חשבון האינסטגרם שפתחה רק לאחרונה – אליו היא מעלה בעיקר תמונות ילדות שלה ושל אחותה - הצטייד עד כה כ־42 אלף עוקבים. משלח ידו של החתן, למי שתוהה, הוא ברמן. ברוקסבנק הצעיר הוא בנו של רואה חשבון, ובעבר שימש כמורה בבית ספר. על ההוראה הוא החליט לוותר לטובת עבודה מאחורי הדלפק בפאב בשכונת צ'לסי, ואחת משאיפותיו לעתיד היא להקים רשת ברים משל עצמו. 

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. צילום: רויטרס

 
על אירוסיהם הכריזו יוג'יני וברוקסבנק, שנמצאים ביחד כבר שבע שנים, בסוף חודש ינואר השנה בתוכנית הטלוויזיה The One Show, שבמהלכה שחזרה הנסיכה את רגע ההצעה המרגש: “היינו באגם יפהפה", סיפרה, “זה היה רגע מושלם משום ששנינו ידענו שהסיפור בינינו ייגמר כך. הייתי מאושרת עד השמיים, בכיתי". אך למרות סיפור הסינדרלה שלה, את רובו של הציבור בממלכה המאוחדת מעסיקה במיוחד שאלה אחת: איך תיראה שמלת הכלה של יוג'יני, הנסיכה המפתיעה מיורק?