תמיד לימדו אותנו שכסף זה לא הכל בחיים ושיש דברים יותר חשובים מממון ורכוש. אבל בעוד שמדובר במסר חינוכי חשוב, הוא לא תמיד נכון והאמת היא שהרבה פעמים כסף יכול לעזור לנו אפילו בדרכים שלא היינו מצפים להן. זה בדיוק מה שקרה לאישה אחת מטנסי, שטוענת שהארנק שלה הציל את חייה. אותה אישה, שסירבה להזדהות, סיפרה לכלי התקשורת על האירוע הטראומתי בגינו כנראה לא תצא יותר מהבית בלי ארנק.



הכל החל לאחר שבעלה הגיע לאסוף אותה בשעת לילה מאוחרת ממשמרת בבית החולים בו עבדה. הם נסעו לביתם וכאשר נכנסו לחנייה של בניין המגורים שלהם שמעו לפתע יריות. "נכנסנו לחנייה של הבניין ואז שמענו קול פיצוץ חזק", היא סיפרה לחדשות WREG. כשהרגישו שהשטח פנוי יצאו החוצה לברר מה קרה, ונחרדו לראות שלושה חורי כדורים בצד הנוסע ושניים בתא המטען. אבל החור שהבהיל אותם יותר מכל היה זה שגילו בארנק של האישה. "אמרתי לבעלי 'אלוהים אדירים! יש חור נוסף של כדור שחדר דרך הארנק שלי'". לא רק זאת, הכדור גם נשאר בתוך הארנק.

באותה עת, הסבירה, התיק שלה היה מונח במושב האחורי, ולטענתה זה בעצם מה שהציל את חייה וחיי בעלה. "זה היה נס ששמר עלינו מפגיעה", סיפרה האישה וגם נתנה קצת קרדיט לאלוהים. "אני עדיין בטראומה מזה". נכון לעכשיו לא ידוע מי ירה בהם והאם הירי אכן היה מכוון נגדם. החקירה של האירוע נמצאת בשיאה.