הרבה אנשים טוענים שיופי פותח דלתות ועוזר לאנשים להשיג בקלות כל דבר שרק ירצו. אותם אנשים שנחשבים יפים יותר מאחרים אמורים לכאורה לשגשג בכל התחומים - בתחום הזוגיות, בתחום החברתי וכן בכל הקשור למציאת עבודה. אך בעוד הרוב רואים במראה מצודד יתרון, אישה אחת מסין טוענת שדווקא בגלל שהיא יפה היא לא יכולה לעשות הרבה דברים, בין היתר לכלכל את עצמה.



אותה אישה כבת 30, שזהותה לא נחשפה, מתעקשת שאין לה ברירה אחרת מלבד לקבץ נדבות מאחר שהיא יפה מדי מכדי לעבוד. היא סיפרה לאחרונה לכלי התקשורת המקומיים שעבדה בעבר כמלצרית וכקופאית אבל פוטרה. אי לכך, כשאינה רואה ברירה אחרת, החליטה להתחנן לכסף מאנשים זרים ברחוב, כשלצידה שלט עליו כתוב "אני רעבה, אני צריכה 10 יואן (כ-6 ש"ח) לאוכל". 



מעדיפה לקבץ נדבות מאשר לחפש עבודה. בתמונה: האישה היפה מידי
מעדיפה לקבץ נדבות מאשר לחפש עבודה. בתמונה: האישה היפה מידי



במידה וזה לא יצליח, היא העלתה רעיון לפיו אולי תוכל למכור את גופה תמורת כסף, אך היא מעדיפה לא להגיע למצב כזה. על פי חדשות Sin Chew Daily, היא לבסוף החליטה לכתוב את השורות הבאות על השלט: "אני ממחוז הנאן, יש לי יופי טבעי, אני כשירה, בריאה ובוחרת מרצון לקבץ נדבות במקום למצוא עבודה, תודה לכל הנשמות הטובות שמוכנות לעזור". 



זמן לא רב לאחר שיצאה לרחוב עם השלט תמונתה הפכה ויראלית ועוררה עניין רב וסקרנות בקרב הגולשים. אנשים רבים בסין אמרו שהם מרחמים עליה מצד אחד, אבל מצד שני טענו שמישהי צעירה, כשירה וייצוגית כמוה צריכה למצוא עבודה במקום לבקש כסף מזרים ברחוב. למרבה הצער התמונה צונזרה מעט על מנת להגן על זהותה של האישה ואין תמונות נוספות שלה בשלב זה.



מה דעתכם, היא יפה מידי בשביל לעבוד?