האישה התעקשה לענוד את טבעת הנישואין מתחת לחופה על האצבע הקרובה לזרת ביד שמאל, הבעל הסכים, הרב לא התעקש. חצי שנה אחרי, מבקש הבעל לבטל את הנישואין בנימוק כי לא עמדו בהוראות ההלכה. בית הדין הרבני יפסוק במחלוקת יוצאת הדופן בימים הקרובים.
מדובר בזוג צעיר, בתחילת שנות השלושים לחייהם. שניהם עובדים יחד באותו בנק בסניפים שונים, שם הכירו לפני מספר שנים והתפתחה אהבה גדולה ולפני חצי שנה החליטו להינשא.  
בבקשה לבטל את הנישואין, שהוגשה באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען הבעל: "אשתי התעקשה לשים את טבעת הנישואין על האצבע הקרובה לזרת ביד שמאל. בעוד ההלכה קובעת במפורש  כי "בשעת הקידושין צריך להקפיד שהחתן יניח את הטבעת על אצבע הכלה הסמוך לאגודל שעל ידה הימנית". 

עוד טוען הבעל  "....כשהאישה ממשיכה לענוד את הטבעת על אצבע זו ניכר לכל שהיא מקודשת (נחלת שבעה סימן י"ב במחודשים אות ב'). עיקר ההקפדה להניח את הטבעת על אצבע הכלה שעל ידה הימנית הוא דווקא בשעת הקידושין". עו"ד סולן טוענת כי האישה רשאית לענוד היכן שהיא רוצה את הטבעת, כל זאת רגע לאחר הקידושין, אבל לא מתחת לחופה.
הבעל מבהיר כי הנישואין אינם כשרים ויש לבטל אותם. האישה לעומת זה טוענת כי בעלה סירב להשלים עם העובדה שהוריו הביאו מתנה לחתונה המחאה עליה נכתב הסכום 10 פעמים ח"י. "הבושה אכלה אותו והוא מאז ניסה למצוא דרכים לפרק את הנישואין".
 
בית הדין הרבני יצטרך לפסוק בענין הלכתי מורכב זה ולקבוע האם די בתקלה הזו כדי לבטל את הנישואין, או שעל בני הזוג להיפרד ללא קשר "פרשת הטבעת" בגלל יחסיהם העכורים.