הממלכה הבריטית התרגשה היום (שני) לקבל לשורותיה את הצאצא המלכותי החדש של הנסיך וויליאם והדוכסית קייט. כזכור, הדוכסית מקיימברידג' הגיעה בשעות הבוקר המוקדמות לבית החולים סיינט מרי בלונדון כשהיא מלווה בבעלה וכעבור מספר שעות ילדה את ילדם השלישי במספר. החבר החדש במשפחת המלוכה, אח לנסיך ג'ורג בן הארבע ולנסיכה שארלוט בת השנתיים אמנם לא יירש את כס המלכות, אך עובדה זו אינה מונעת מבריטים רבים חובבי בית המלוכה לפתוח את בורסת ההימורים ולהרוויח כמה פאונדים.

שלושה אתרים מרכזיים פתחו בורסות הימורים שוקקות חיים עוד בטרם נולד הנסיך הקטן, כשההימורים סבבו סביב מין התינוק, משקלו והשם שינתן לו או לה. הבריטים, שרובם אחוזי טרפת בכל פעם שמתרחש אירוע חשוב שקשור לבית המלוכה בממלכה, כמו בלידות הקודמות של הדוכסית מקיימברידג' וכמו בחתונתם של וויליאם וקייט - משתפים פעולה ומנסים את מזלם תוך שהם לוקחים בחשבון מספר עובדות שיכולות לסייע להם להמר נכון, כמו למשל העובדה שבית המלוכה ידוע כשמרן וככזה שאינו נוהג להעניק לנולדים שמות ייחודים או יצירתיים, אז אפשר למחוק את השמות ריין (גשם) או סקיי
(שמיים) מהרשימה. כמו כן, הם מעדיפים למחזר שמות ולקרוא לילדים על שם אבותיהם, אז הי פיליפ, הי צ'ארלס.

ויליאם וקייט מציגים את התינוק המלכותי. צילום: רויטרס
ויליאם וקייט מציגים את התינוק המלכותי. צילום: רויטרס


אתר ההימורים של "וויליאם היל" הגדיל לעשות ופתח עמוד שכולו מוקדש לניחושים איך יקראו לתינוק המלכותי. השמות המובילים על פי המהמרים באתר הם ארתור, אלברט, אלכסנדר, ג'ק וג'יימס. לעומת זאת, באתר של "פאדי פאוור" השם הפופולרי ביותר הוא תומאס, כשמיד אחריו נמצאים שמות מחייבים כמו ארתור, פיליפ, אדוארד והנרי. אתר "לדברוקס" מהמר על ארתור וג'יימס ביחס של 3 ל-1, כאשר אלברט ופיליפ הן הבחירות הבאות בתור.

המהמרים והממלכה כולה עוצרים את נשימתם בציפייה לחשיפת שמו של הרך הנולד ומתכוננים כבר לטרפת סביב החגיגה הקרובה-חתונתו של הנסיך הארי עם מייגן מרקל שתיערך ב-19.5.18.