ללכת לקולנוע זו חוויה מהנה וכיפית, שמאפשרת לנו להתנתק מהעולם ולשבת באולם קריר וחשוך עם הרגליים על המושב הקדמי (כשהסדרן לא רואה). אבל לפעמים הבילוי הקליל הזה עלול לקבל תפנית טרגית, ולא אחת אנו שומעים על אנשים שהלכו לקולנוע ולא שבו ממנו בחיים. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה בהודו, כאשר גבר הלך לקולנוע בסוף יום עבודה מפרך, ומת תוך כדי צפייה בסרט. 



האירוע התרחש בסוף השבוע שעבר כאשר באשה פדאפספולה, 43, הלך לצפות בסרט החדש "הנוקמים: מלחמת האין סוף", בעיירה פרודטור, באנדרה פראדש. במשך כל הסרט איש לא שם לב שמשהו אינו כשורה, וגם כשהוא לא קם כשהסרט נגמר העובדים חשבו שהוא מחכה לסצנה שאחרי כתוביות הסיום. אך כשראו שהוא עדיין לא זז ממקומו לאחר שנגמרה הסצנה הם ניגשו אליו, הורידו את משקפי התלת ממד שלו ונחרדו לראות כי הוא מת בעיניים פקוחות.



נכון לעכשיו, האירוע נמצא בחקירה, אם כי ברשויות סוברים כי לא מדובר במעשה פלילי וכן שהגבר ככל הנראה לא מת משעמום כי הסרט היה ממש גרוע. על פי הערכות בשלב זה, באשה נפטר מדום לב בשלב כלשהו בעת הצפייה בסרט. 


הלך לקולנוע ומת מדום לב. הנוקמים, קרדיט: פורום פילם
הלך לקולנוע ומת מדום לב. הנוקמים, קרדיט: פורום פילם







אומנם לא מדובר בעניין בבשגרה, אך אירועים כאלו כן קורים לפעמים. לפני מספר חודשים למשל, גבר מבריטניה מת בקולנוע לאחר שראשו נתקע במושב בבירמינגהם, בריטניה. התאונה המחרידה התרחשה כאשר הוא התכופף להרים את הסמארטפון שלו שנפל בין המושבים, באולם בו המושבים משודרגים ומגיעים עם כיסא מתקפל לרגליים.

בשל כך, בעודו מנסה לקחת את הנייד שלו, ראשו נתקע במושב הרגליים המתקפל. חברו ושהיה איתו הבין מה קרה והזעיק עזרה, אך העובדים במקום לא הצליחו לחלץ אותו. מיד לעזרה. לאחר זמן מה הם שברו את הכיסא שלו והוציאו אותו אך זה כבר היה מאוחר מידי. על פי  חדשות birmingham mail, הגבר הובהל לבית החולים ללא דופק, ומת כמה ימים לאחר מכן כתוצאה מנזקי התאונה.