כל אזרח באשר הוא וודאי מרגיש לפעמים שיש חוקים קטנוניים ומיותרים, שנראים כמו נועדו יותר להציק מאשר לעזור. אבל מאחורי החוקים (רובם לפחות) יש היגיון, והם נועדו להגן עלינו ועל חיי הסובבים אותנו. למרבה הצער רבים מגלים את ההיגיון הזה כשכבר מאוחר מידי ומישהו נפגע כתוצאה ממעשיהם. מקרה כזה אירע לאחרונה בתחנת רכבת בסין, לאחר שאישה החליטה להתעלם מהאיסור ועלתה עם מזוודה גדולה על המדרגות הנעות.



זה אומנם לא נשמע חמור, אבל סרטון דרמטי מהאירוע מראה את התוצאות המחרידות של מעשיה. בסרטון, שהועלה לאחת מהרשתות החברתיות בסין, נראת המזוודה מתגלגלת במורד המדרגות, לאחר שהאישה איבדה עליה שליטה. בעוד שאר האנשים שהיו על המדרגות הצליחו לזוז הצידה, המזוודה פגעה באישה אחת כבת 50, והעיפה אותה באוויר. כתוצאה מכך היא סבלה מפגיעות בראשה וברגליה והובהלה לבית החולים, שם גם נזקקה לתפרים.



על פי חדשות Guangdong Television, הנוסעת שהפילה את המזוודה סיפרה שהיא מיהרה לרכבת האחרונה הביתה, ונאבקה כל הדרך במזוודה הכבדה שלה. כאשר הגיעה למורד המדרגות הנעות איבדה לפתע שליטה על המזוודה וזו התגלגלה במהירות מטה. "צעקתי כדי להזהיר את האנשים, רבים מהם הצליחו לחמוק מהמזוודה אבל אישה אחת נפגעה", סיפרה. כשראו מה אירע, עובדי התחנה עצרו את תנועת המדרגות ונחלצו לעזרתה. "היא ישבה על המדרגות ואמרה שהרגליים כואבות לה. ואז היא נגעה בחלק האחורי בראשה והבינה שיורד לה דם", הסבירה בעלת המזוודה.





מאחר שהיא זו שגרמה לתאונה, בעלת המזוודה הציעה לשלם על הטיפול הרפואי של האישה בה פגעה, אך לדבריה גם תחנת הרכבת צריכה להשתתף בהוצאות. לטענתה, באזור לא הייתה כל אזהרה לכך שאסור לעלות עם מזוודות גדולות על המדרגות, ולכן היא אינה האחראית היחידה: "אני תיירת לא ראיתי שום שלט. לא היה מישהו שייתן לי הנחיות. זה התפקיד שלהם". 

אבל למרות טענותיה, על פי הדיווחים המקומיים התחנה מפוצצת בשלטים לפיהם מי שנושא מזוודות גדולות צריך להשתמש במעלית. למרות זאת, בימים אלו בעלת המזוודה מנסה לדרוש מהתחנה להשתתף בהוצאות. האישה שנפגעה, למרבה המזל, מחלימה בבית החולים וצפויה להשתחרר בקרוב.