מקרה התעללות מזעזע של הורים בילדיהם נחשף בקליפורניה, ובמהלכו נמצאו 10 ילדים, בגילאים ארבעה חודשים עד 12 שנים, מתגוררים בתנאים מחרידים ועם סימני אלימות על גופם. משטרת פיירפילד שטיפלה במקרה, הגיעה למקום לאחר שהאם דיווחה על אחד מילדיה כנעדר ב-31 במרץ.

כאשר השוטרים איתרו את הילד, כבן 12, הם החזירו אותו לביתו ומצאו שם עוד תשעה ילדים נוספים מצטופפים בבית מטונף והפוך. הם סיפרו שעל הרצפה היו שאריות אוכל וצואה של בעלי חיים ושל בני אדם, ולחלק מהחדרים בבית לא היה ניתן להגיע כי מצבם היה כה רע. למרבה המזל, הילדים לא נזקקו לטיפול רפואי, אך על גופם נראו בבירור כוויות, דקירות ופצעים שנראה שנגרמו מירי כדורי גומי.

במהלך ראיונות שערכו להם במשך שישה שבועות, הילדים חשפו את ההתעללות המזעזעת שעברו במה שהמשטרה כינתה "היסטוריה ארוכה ומתמשכת של התעללות פיזית ורגשית חמורה". שרון הנרי, סגנית התובע הראשי של מחוז סולאנו, הודתה שהייתה מזועזעת ממה שהילדים סיפרו על ההתעללות, ושברור שזו נעשתה "למען מטרות סדיסטיות". היא הוסיפה ש"זה שובר את הלב, ומזעזע שהורה כל אדם אחר מסוגל לבצע מעשים כאלו".
 
מבין שני ההורים, האב, ג'ונתן אלן, 30, חשוד כמי שלקח חלק פעיל יותר בהתעללות, ומוחזק כעת במעצר עם ערבות שחרור של 5.2 מיליון דולרים. האם, אינה רוג'רס 29, נעצרה בשלב זה בחשד להזנחה בלבד ושוחררה בערבות של כ-10,000 דולרים. היא הספיקה מאז להתראיין בכלי התקשורת והכחישה את האישומים נגדה ונגד בעלה: "אני אוהבת את הילדים שלי. בעלי אוהב את הילדים. יש לו הרבה קעקועים והוא נראה מפחיד לכן קל לחשוב שהוא מפלצת אבל הוא לא. בעלי הוא אדם מדהים ואני אימא מדהימה". 

באשר לתנאים בהם מצאו השוטרים את ביתה אמרה שהוא היה הפוך בגלל שחיפשה נואשות את בנה. על לסימני האלימות על גופם של הילדים הוסיפה ש"אין עצמות שבורות, איו צלקות נראות לעין, אין כלום. הילדים שלי נפצעו ונשרטו פשוט בגלל שהם ילדים, אבל זה הכל". החקירה נגד השניים נמצאת כעת בעיצומה