מכירים את הרגע הזה בו אתם מבינים שאתם נמצאים במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון? ובכן, זה בדיוק מה שקרה לצעיר אחד מבריטניה, שתועד מחזיק צמח חשוד מחוץ לחוות קנאביס, במהלך שידור חי על הסם האסור. האירוע המשעשע אירע במהלך שידור של רשת KMTV, בעוד הכתב קאמרון טאקר דיווח מחוץ לבית בו בני זוג נתפסו מגדלים 88 צמחי קנאביס בכפר קטן במחוז קנט.



כפי שניתן לראות מהתיעוד, בעוד קאמרון דן במקרה, צעיר הגיח מאחורי אחד הבתים וכשהבין מה קורה מיד ברח מהמקום בריצה עם הצמח בידיו. בתזמון מושלם, בעוד הצעיר החל לרוץ, קאמרון הסתובב לאחור להצביע לעברו, וכשהביט שוב למצלמה שמר על מקצועיות ולא הגיב למה שראה. אבל האם הדברים הם בדיוק כפי שהם נראים? התזמון המושלם של הצעיר עם הצמח והעובדה שקאמרון ידע מתי להסתכל לעברו, עוררו מיד את חשדות הגולשים ובצדק.



תחילה, נפוצו שמועות שמדובר בתעלול מוצלח למדי של הרשת, וחדי הבחנה אף הוסיפו שהצמח כלל אינו קנאביס. גם העובדה שהמשטרה אמרה שהיא מודעת לסרטון אבל לעניות דעתה לא התרחשה שום עבירה רק חיזקה את החשדות. בפועל, הצופים צדקו אך באופן חלקי בלבד.

 


בראיון שהעניק בעקבות המקרה טאקר סיפר שזה לא היה מעשה ידי הרשת, אלא תעלול גאוני של הנער. הוא הוסיף שהם ניסו לאתר אותו לאחר מכן, כדי לשבח אותו על ההטרלה המדהימה ולראיין אותו, אך ללא הצלחה. באשר לקאמרון, הוא ראוי לשבח על כך שלא הסגיר ולו לרגע את תחושותיו למרות ה"הפרעה" המוזרה בשידור החי. בהמשך הוא סיפר שהיה בכלל בהלם מוחלט כשזה קרה, מה שלא ניכר על פניו. באופן לא מפתיע, הסרטון הפך מיד ויראלי.