בזמן שאנחנו מתבשלים בשמש הלוהטת באקלים הישראלי המחריד, אנחנו יכולים לפחות להתנחם בכך שלפחות לא אורבים לנו קופים אימתניים בכל פינה ותוקפים אותנו באורח קשה. זה נשמע כמו סרט אימה חדש בקולנוע, אבל זה בדיוק מה שקורה כעת בכפר קטן במדינת גוג'ראט שבהודו. בימים אלו, תושבים בכפר הקטן סופה חוששים לצאת מבתיהם, לאחר שקוף עצבני החליט להתמקם באזור וכבר תקף 19 פעמים.



על פי הדיווחים המקומיים, התקיפות הופכות תכופות יותר ויותר, ובשבוע האחרון לפחות אדם אחד הותקף מידי יום. אחד מתושבי הכפר, חלבן במקצועו, סיפר שהותקף שבע פעמם בידי הקוף וכעת הוא חי בפחד: "זה היה מוקדם בבוקר, כשהייתי בדרכי לאסוף חלב. זה תפס אותי בהפתעה ולא הייתי מודע לאינטנסיביות שבה הדברים עומדים להתפתח. הקוף תקף אותי מאחור, נפלתי ארצה ונפצעתי קלות כתוצאה מכך". הוא הוסיף ש"כעת אני כל כך פוחד, אני מרגיש שקוף עוקב אחרי לכל מקום שאני הולך אליו".


התושבים בכפר חשים חסרי אונים בימים אלו, וניסו להציע לקוף אוכל כדי שלא יתקוף אותם, אך ללא הצלחה. "נראה שהקוף נהנה לתקוף אנשים, הוא נהנה כשהם נופלים ארצה", סיפר אחד מהם. נכון לעכשיו, חקירה נפתחה בנוסה ונעשים ניסיונות ללכוד את הקוף המיוחד, בין היתר באמצעות יערנים. 

אחד היערנים, ואסטל פאנדייה אמר על כך לכלי התקשורת: "אין לנו מושג למה הקוף מתנהג בדרך הזו, קיבלנו הרבה תלונות ואנו מגבשים אסטרטגיה כדי ללכוד אותו".
 
סרטון מצמרר שהועלה לאחרונה לרשת מתעד שתיים מהתקיפות הרבות של הקוף, כשבאחד מהם נראה הקוף מזנק על רוכב אופנוע באמצע הכביש ומפיל אותו. בסרטון אחר, נראה הקוף תוקף אישה ומפיל אותה ארצה. על פי הדיווחים האישה נפלה על פניה ואיבדה את הכרתה.