בדרך כלל אנשים שממלאים לוטו בוחרים תאריכים עם משמעות מיוחדת, במטרה לשפר את המזל שלהם ולהעלות את הסיכוי שלהם לזכות. זה יכול להיות כל מועד חשוב, כמו יום נישואים, היום בו נולדו הילדים , או כמו במקרה של גבר אחד ממרילנד שני תאריכי יום ההולדת שלו. הוא משוכנע שבגלל שהשתמש בשני התאריכים זה הכפיל את המזל שלו והוביל לזכייתו.


זה כמובן לא אומר שהוא נולד פעמיים, אלא מדובר בתוצר של טעות. אותו גבר בן 79 סיפר שבגלל טעות בניירת שלו, כשנולד, נכתב שתאריך הלידה שלו הוא ה-23 באפריל. הוא חי כך במשך שנים ורק לאחרונה התברר כי נפלה טעות, אשר תוקנה וסוכם שהוא נולד ב-21 באפריל. למרות זאת, הוא סיפר שהוא עדיין מחשיב את שני התאריכים האלו כמביאים מזל, לכן השתמש בהם כשמילא טפסי לוטו.

הוא סיפר על הרגע בו זכה ב-1.9 מיליון דולרים: "עברתי על העיתון ודפדפתי למדור של תוצאות הלוטו. כשראיתי את המספרים העיניים שלי נפערו לרווחה עוד ועוד". הוא כמובן מיד התקשר לאשתו לבשר לה את החדשות הטובות, אך לדבריו "כשאמרתי לה בכמה כסף זכינו היא לא האמינה לי בהתחלה". באשר לתכניותיהם לסכום האדיר, השנים ינהגו בכסף בזהירות ויעסיקו יועץ פיננסי, וכרגע התכנית שלהם היא לשלם חשבונות ולתרום לכנסיה המקומית.

via GIPHY