אומרים שאין דבר שמחבר טוב יותר בין אנשים מאשר אויב משותף, ונראה שהדבר הזה נכון גם לגבי בעלי חיים. הוכחה לכך אפשר לראות בסרטון מדהים שצולם לאחרונה, בו נראים היפופוטמים מצילים גנו מידי תנין אימתני. הסרטון המיוחד תועד בידי מרווין וטוקי ואן וויק, בזמן שביקרו בספארי קרוגר, בדרום אפריקה. 


בעודם מטיילים להנאתם ליד אחד האגמים בספארי, הם הבחינו בתנין מזנק מהאגם ונועץ שיניים בגנו חסר מזל. בו ברגע, רבים מבעלי החיים שהגיעו למקום לשתות ברחו מיד, והיה נדמה שהתנין זכה לארוחת צהריים עסיסית. "הגנו ניסה להיחלץ ולצאת מהמים אבל התנין משך אותו חזרה פנימה", סיפר מרווין. "היה אפשר לראות את התשישות של הגנו המסכן".
 
אבל בדיוק כשהכול נראה אבוד, חלה לפתע תפנית בלתי צפויה בעלילה: "חשבתי שמתקרבים למקום עוד תנינים אבל אז ראיתי שאלו שני היפופוטמים", הוסיף מרווין. אלו לא סתם הגיעו למקום כדי להסתכל, אלא החליטו להראות לתנין מי הבוס ותקפו אותו עד ששחרר את הגנו מבין שיניו. למרבה המזל, היצורים הקשוחים הצליחו במשימה והגנו שחה לו משם בבטחה. "אף פעם לא ראיתי היפופוטם ניגש לעזרה של בעל חיים אחר, זה היה פשוט מדהים", סיפר מרווין.

למרות שהתרחיש הזה לחלוטין הגיוני, יש מקרים בהם בעלי חיים תוקפים על מנת להגן על הטריטוריה שלהם או כשהם מתבלבלים וחושבים שבן מינם נמצא בצרות. אבל כמובן שתמיד ישנה האפשרות שהם נחלצו לעזרת חבר מול אויב משותף.