התמודדות עם אובדן של אדם יקר היא קשה עבור כל אדם באשר הוא, אבל דרכי ההתמודדות עם האבל משתנות מאחד לאחד. עבור נערה אחת מפנסילבניה, הדרך הזו כללה ללכת לנשף הסיום עם אביו של בן הזוג שנהרג בתאונת דרכים. האקט הפשוט הזה, מסתבר, עזר לשני הצדדים להשלים ולו במעט עם האובדן.



כאשר קיילי סודרס, 18, הכירה את בן זוגה קארטר בראון, לא היה לה מושג שתאבד אותו בדרך כה טרגית. זה קרה כשקארטר, 19, היה בדרכו חזרה הביתה מהמכללה כדי להפתיע את קיילי. למרבה הצער, הוא מעולם לא הגיע אל יעדו ומת במקום לאחר שהיה מעורב בתאונה. השניים, שהיו יחד כשנה, היו אמורים ללכת לנשף הסיום של קיילי כמה שבועות בלבד לפני התאונה, וציפו לו זמן רב.


 

היו במרחק שבועות ספרים מנשף הסיום. קיילי וקארטר
היו במרחק שבועות ספרים מנשף הסיום. קיילי וקארטר

באופן לא מפתיע, מותו של קארטר הותיר את קיילי שבורת לב והיא החליטה לוותר על הנשף מחשש שיעציב אותה. אך בעודה שקועה באבל, היא קיבלה הצעה נוגעת ללב מצד אביו, ולא יכלה שלא לענות בחיוב. "כשהנושא של הנשף עלה, לא יכולתי שלא לחשוב על כך שהבן שלי היה רוצה שהיא תלך. זה מה שנתן לי את הרעיון", סיפר אביו של קארטר, רוברט' לחדשות Centre Daily Times.

כאשר הגיע המועד המיוחל קיילי ורוברט הלכו יחד לנשף, כשלפני כן עצרו לאכול במסעדה בה היא וקארטר בילו בדייט הראשון שלהם. אשתו של רוברט, קלי, סיפרה ש"שניהם ממש נהנו. לקיילי היה ממש כיף להתכונן לקראת הנשף". היא הוסיפה ש"אני מקווה שזה יהיה זיכרון שהיא תנצור. היא נחשבת לחלק מהמשפחה שלנו".
 

"הבן שלי היה רוצה שהיא תלך". רוברט, קלי וקיילי
"הבן שלי היה רוצה שהיא תלך". רוברט, קלי וקיילי