בין אם אנשים יסכימו להודות בזה ובין אם לא, סביר להניח שהרוב לא היו מתנגדים לעשות יותר סקס ממה שהם עושים עכשיו. הבשורות הטובות הן שזה לא חייב להישאר בגדר פנטזיה ויש הרבה דרכים לגרום לזה לקרות. למשל על ידי אכילת מאכלי ים, ואלו חדשות טובות לכל מי שמכור לסושי או לא יכול בלי סלמון מעושן ופיש אנד צ'יפס.



על התרומה הזו של מאכלי ים למדו חוקרים מאוניברסיטת הרווארד כאשר ניסו לבדוק את ההשפעה שלהם על מין ופריון. במחקר חדש שערכו, שפורסם ב- The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism, הם ניתחו נתונים של 500 זוגות שניסו להרות. המסקנה המרכזית אליה הגיעו היא שזוגות שאכלו מאכלי ים לפחות פעמיים בשבוע עשו סקס 8 פעמים בחודש בממוצע, בהשוואה לשש פעמים בקרב אלו שאכלו פחות. מעבר לכך, זוגות גם העלו את הסיכוי שלהם לעשות סקס ב-39% בימים בהם אכלו מן המאכלים הללו.



אבל לא רק שדגים ופירות ים משפרים את חיי המין, החוקרים גילו שזוגות שאכלו יותר מאכלי ים גם שיפרו את איכות הזרע והביציות שלהם וכן העלו את הסיכוי שלהם להרות. מבין כל הזוגות, 92% מאלו שאכלו מאכלי ים לעיתים קרובות הצליחו להרות תוך שנה. זאת לעומת 79% בין אלו שאכלו פחות. "המחקר שלנו מציע כי למאכלי ים יכולות להיות יתרונות רבייה רבים, כולל זמן קצר יותר להריון ופעילות מינית תכופה יותר", הסבירה ד"ר אודרי גסקינס שעמדה בראש המחקר. "המשמעות של זה היא ששני המינים צריכים להוסיף יותר מאכלי ים לתזונה שלהם כדי ליהנות ממרב ההטבות הפריון".