אומרים שאין דבר חשוב יותר ממשפחה, ושזו אמורה להיות לצידנו באש ומים בכל מצב ולכל צורך. אבל מה עושים כשמגלים שהאויב שלנו הוא לא אחר מאשר בשר מבשרינו ואנו זקוקים להגנה מפניו? זה אולי נשמע כמו תרחיש אימים, אבל זה קרה לאישה אחת מניירובי שבקניה, שאחייניתה ניסתה להשתלט על חייה ובעלה ואיימה לרצוח אותה.

כשהיא לא רואה ברירה אחרת, האישה, גלאדיס אווסר, 57, החליטה להגיש תביעה כנגד אחייניתה. על פי הדיווחים המקומיים, הכל החל לאחר שאווסר עברה ניתוח לב והזמינה את אחייניתה, ליה, 27, להתגורר איתה ועם בעלה ולעזור לה. שבועיים בלבד לאחר מכן, ליה הודיע לדודתה שהיא צריכה למצוא גבר אחר, שכן היא בהריון מבעלה. למקרה שהוא ינסה להכחיש זאת, ליה סיפרה שהיא צילמה את כל הפעמים שהשניים שכבו יחד.

על פי חדשות SDE, האחיינית אומנם התבקשה לעזוב את הבית, אך לא חדלה להתעלל באסוור והחלה לשלוח לה הודעות מאיימות. סך הכל ליה שלחה לה כ-274 הודעות בהן כתבה בין היתר כי מותה של אווסר קרב ושהיא תשתלט על ביתה ובעלה. אלו, יחד עם העובדה שבעלה מזה 37 שנה בגד בה החמירו את מצבה הרפואי. כשהיא חוששת לחייה ובצדק, גלאדיס התקשרה למשטרה וליה נלקחה למעצר. במהלך החקירה הראשונית נגדה ליה הכחישה את האישומים ושוחררה בערבות. המשפט נגדה יחל בחודש אוגוסט.