כשמכירים מישהו דרך אפליקצית הכרויות קשה לדעת איך זה יסתיים, ואם הדייט באמת מראה לנו את פניו האמתיות. אומנם ברוב המקרים התרחיש הגרוע ביותר הוא דייט מביך ומשעמם, אבל חשוב לזכור שזה יכול להסתיים בצורה הרבה יותר גרועה. למשל ברצח, ביתור גופה והתאבדות. נשמע כמו סרט אימה בן זמננו? למרבה הצער לא, זה בדיוק מה שהתרחש לאחרונה בטייפה, טייוואן, במקרה רצח - התאבדות מזעזע.

על פי הדיווחים המקומיים, גארי צ'ו, 28 רצח את הדייט שלו איי-מי הואנג, 27, בגלל ששיקרה לו כשאמרה לו שהיא בתולה ובגדה בו. השניים הכירו דרך טינדר ויצאו במשך תקופה, שהתנהלה לכאורה על מי מנוחות. אך בשלב מסוים צ'ו, מתאגרף חובב ומאמן, חשד שהואנג בוגדת בו ונפגשת עם גברים נוספים שהכירה בטינדר. כשהוא שטוף זעם וקנאה על כך, בחר בפתרון הקיצוני ביותר שניתן להעלות על הדעת, כפי שהתברר למשטרה בהמשך.

תחילה איש לא חשד בדבר, אך אחיה של הואנג, פרנסיס החל לדאוג וכתב פוסט בפייסבוק בו הוא קורא לעזרה במציאת אחותו. הוא כתב בין היתר על החשש שלו שצ'ו מחזיק באחותו בניגוד לרצונה, לאחר שלא ראה אותה זמן רב. בתגובה לכך צ'ו פנה גם הוא בפייסבוק והכחיש כל מערבות במעשה פלילי נגד הואנג. "מעולם לא פגעתי בה או הגבלתי את החופש שלה", כתב והוסיף שהיא זו שהמשיכה לרצות להיפגש איתו, למרות שניסה להיפרד ממנה. בפוסט הוא אף חשף מוטיבים אפשריים לרצח שיבצע: "אחרי שהכרנו בטינדר, היא שיקרה לי ואמרה לי שהיא עדיין בתולה. הרגשתי מרומה ונבגד כשגיליתי כשהיא שיקרה לי ובוגדת בי עם גברים אחרים".

היא רימתה אותי. צ'ו, מתוך דף הפייסבוק שלו
היא רימתה אותי. צ'ו, מתוך דף הפייסבוק שלו



לאחר פרסום הפוסט הזה פרנסיס פנה מיד למשטרה ואלו החלו בחיפושים אחר הואנג. מבדיקה שערכו בדירתו, השוטרים לא מצאו דבר, אבל כשצפו בסרטונים ממצלמות האבטחה בבניין המגורים הבינו בדיוק מה אירע. בתיעוד המצמרר, שנחשף בחלקו, נראים רגעיה האחרונים של הואנג, בהם היא עולה לדירתו של צ'ו יחד איתו. בסרטון אחר, צ'ו נראה זורק שבע שקיות אשפה בגינת פרחים ליד הבניין. לאחר בדיקת תוכן השקיות, המשטרה אישרה כי אלו שארי גופה של הואנג, וכי היא נרצחה ובותרה באכזריות. באשר לצ'ו, הוא נמצא תלוי מאחד העצים ולידו פתק התאבדות קצר בו נכתב: "היא רימתה אותי". החקירה נמצאת בעיצומה