נשים צעירות שיוצאות עם גברים מבוגרים בשביל הכסף שלהם זו לא תופעה חדשה, למרבה הצער. אבל לא בכל יום שומעים על קשר כזה שמסתיים באהבה. זה נשמע מופרך אבל צעירה בת 23 מקנדה נשבעת שזה בדיוק מה שקרה לה, ומה שהתחיל עבורה כקשר עם שוגר דדי הפך במהרה לסיפור אהבה. העובדה שבין השניים מפרידות 24 שנים, לדבריה, כלל לא מפריעה לה.



את מי שהפך לימים לבחיר ליבה, פגשה אנה פולר, מורה במקצועה, בפאב כשחגגה עם חברים יום הולדת 17. "יצאתי לחגוג יום הולדת והוא יצא עם חברים. אמרתי לו שאני בת 18", היא סיפרה ל"סאן" הבריטי. כשהיא ראתה את רוב האנטר בן ה-47 לראשונה זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון, ולקשר בין השניים הייתה מטרה ברורה. "תחילה זה היה רק בשביל הכסף מבחינתי. גדלתי במשפחה דלת אמצעים, אז בראש שלי הרעיון של גבר מבוגר עם כסף התאים לי".


אבל ככל שעבר הזמן, אנה הבינה שהיא מתאהבת בו והקשר שלהם השתנה: "אחרי שהכרתי אותו לעומק הבנתי שיש לי רגשות אמיתיים כלפיו. אני חושבת שזה גם בגלל שהוא אפשר לי להיות הנערה הרועשת והמרגיזה שהייתי וקיבל את זה בי. הוא עזר לי עם כל הבעיות שלי ובאמת היה לו אכפת. הוא עשה כל שביכולתו כדי להראות לי את זה".

התחיל בכסף, נגמר באהבה. פולר והאנטר
התחיל בכסף, נגמר באהבה. פולר והאנטר

"אני אוהבת לפנק את עצמי ולהוציא עלי כסף"

כמו בכל קשר מן הסוג הזה, בזמן שפולר נהנתה מהכסף של האנטר, רואה חשבון, הוא שמח על זה שמישהי כל כך צעירה יוצאת איתו. "הייתי הרבה יותר צעירה ממנו, מה שבתחילת היחסים אני בטוחה שהיה לזה השפעה", הסבירה. "אני חושבת שמה שמשך אותו אצלי הייתה היכולת שלי לבלות כל הזמן, הייתי מלאת אנרגיה ורועשת ומצחיקה", היא סיפרה.
 
לאחר שש שנים יחד, הקשר של אנה ורוב עלה שלב והם התארסו. יחד עם זאת, היא הודתה שהיא לא יודעת מתי בדיוק הם יתחתנו ושזה כנראה לא יהיה בקרוב. היא גם לא מתכננת להוליד לו ילדים, ומספיקים לה שני הילדים שלו: "לו יש שניים משלו ולי יש חמישה אחים ואני עובדת עם ילדים קטנים". היא הודתה שסיבה נוספת לכך שהיא לא רוצה ילדים היא בגלל ש"אני אוהבת לפנק את עצמי ולהוציא על עצמי כסף, אז אני לא חושבת שילדים זה בשבילי".

"קוראים לי הבת שלו"

למרות התמורות הרבות שהקשר הביא איתו, פולר הודתה שבדרך היו ועדיין יש לא מעט קשיים. "בהתחלה המשפחה שלי התחרפנה. בן המשפחה היחיד שקיבל את הקשר מההתחלה הייתה סבתא שלי שנפטרה מאז", סיפרה. "עכשיו רוב המשפחה שלי מקבלת אותנו ותומכת בקשר, חוץ מאמי ואבי החורג". לא רק זאת, לטענתה אמה הודיע לה שלא תבוא לחתונתה כשיגיע המועד.

אבל גם למשפחה של רוב היה קשה עם הקשר בין השניים, ובהתחלה הם התנגדו לכך בכל תוקף. כעת אומנם רובם הסתגלו אבל לצערה "אח שלו ואשתו לא סובלים אותי".
 

רוצים להתחתן אבל לא רוצים עוד ילדים. פולר, האנטר וילדיו
רוצים להתחתן אבל לא רוצים עוד ילדים. פולר, האנטר וילדיו


גם הסביבה לא מגיבה טוב לפער הגילאים הגדול בין השניים, ופולר סיפרה שלא פעם חושבים שהם אב ובתו, ומעירים על כך ברשעות: "אם רואים אותנו הם קוראים לי הבת שלו. אבל לא כשהם רואים אותנו פנים אל פנים. אלו בעיקר טרולים ברשתות החברתיות".

קושי נוסף מבחינתה של פולר הוא העובדה שהיא רחוקה מהמשפחה שלה, מאז שעברה לגור עם רוב: "אני מתגעגעת למשפחה שלי. אני באה ממשפחה גדולה וקרובה". לטענתה עבור רוב כלום לא השתנה מלבד זה שכעת היא משמשת כעוזרת האישית שלו: "הבעיות שלנו כוללת בעיקר את זה שרוב לא מוכן לעשות כביסה או לשטוף כלים. אבל אני מנדנדת לו עד שהוא עושה את זה". מעבר לעבודות הבית השניים גם מגדלים יחד את שני הילדים של רוב, וגם שם יש לא מעט מחלוקות. "אני חושבת שהוא וותרני מידי והוא חושב שאני נוקשה מידי", הסבירה.