אומרים שלאהבה אין גיל, אבל יש מי שמבקשים לבדוק זאת בפועל ובצורה הקיצונית ביותר. כך למשל עשתה צעירה בת 22 מפנסילבניה, שחשפה לאחרונה שהיא יוצאת עם בן 64 ואף איבדה לו את בתוליה. לכל המצקצקים, היא מסבירה, היתרון בבן זוג מבוגר הוא שהוא מאוד סובלני במיטה וגם יש לו הרבה ניסיון בתחום. 



מולי וטום נפגשו ממש במקרה ב-2016 בשוק הפשפשים, שם עבד טום ומולי הגיעה כדי להחליף את אמה, שחלתה בסרטן, בדוכן בו עבדה. כשמולי ראתה לראשונה את טום באחד הדוכנים החיבור היה מיידי וזמן קצר לאחר מכן הם יצאו לדייט ראשון. "נדלקתי עליו, וסיפרתי על כך לחברה יום אחד. שבוע לאחר מכן הוא הזמין אותי לצאת איתו לפסטיבל בירה ויין. הייתי צריכה לבקש אישור מההורים שלי כי אני עדיין גרה איתם", היא סיפרה לחדשות "מטרו". כשנשאלה מה בו משך אותה, הסבירה שתחילה "נמשכתי אליו אך ורק בגלל המראה, אבל ככל שחלף הזמן היא התאהבתי בו. הוא אדם מדהים".


 
נמשכה תחילה רק למראה שלו. מולי וטום
נמשכה תחילה רק למראה שלו. מולי וטום


אחרי הדייט הזה העניינים החלו להתחמם והם החלו להיפגש הרבה ושלחו הודעות האחד לשנייה: "הסמסים הובילו לבסוף לפלרטוטים, ומשם זה הוביל לנשיקה הראשונה שלנו". משם, כאמור, זה עבר למיטה ולדבריה של מולי הוא היה מאוד סבלני איתה. היא הסבירה שדווקא בגלל שהוא מבוגר זה עוזר לו להיות מאהב טוב ומתחשב, עם הרבה ניסיון טכניקות שהספיק ללמוד: "הוא היה היחיד שלי אז אני לא יכולה להשוות אותו לאף אחד אחד. הוא היה סבלני איתי, בחדר השינה ומחוץ לו. היה נפלא, אנחנו מאוד נהנינו".
 
לא רוצים להתחתן או להוליד ילדים

באופן לא מפתיע, בגלל פער הגילאים ביניהם של 41 שנים השניים ספגו ביקורת, ומולי סיפרה שהוריה התנגדו לקשר ולא היו מאושרים ממנו כלל. אך עם השאר בני המשפחות האחד של השנייה העניינים עברו בצורה חלקה יותר. גם החברים של טום מקבלים אותה והיא אפילו "הולכת למסיבות של חברים שלו וזה נחמד, יש אלכוהול, משחקי קלפים. זה מאוד רגוע וכיפי".

הם אומנם לא רוצים להתחתן או להביא לעולם ילדים, אבל הם גרים יחד והקשר שלהם לא פחות רציני מכל קשר אחר. על השאלה המתבקשת לגבי מחלות הקשורות לגיל, מולי הסבירה שלא אכפת לה אם תצטרך לטפל בטום אם יחלה, ויש לה ניסיון מכך שטיפלה באמה.
 
למרות הביקורת, מתכננים לעשות מה שבא להם. מולים וטום
למרות הביקורת, מתכננים לעשות מה שבא להם. מולים וטום


מקבלים מבטים מלוכלכים

מאחר והשניים נראים כמו סב ונכדה, לא פלא שיש מי שלא מקבלים את הקשר שלהם וכנראה לא יקבלו לעולם. לדבריה של מולי, זה נכון בעיקר בקרב נשים מבוגרות, שחשות פרנואידיות לגביה: "היו מקרים בהם נשים בגילאי העמידה ראו אותי איתו והחזיקו את הבעלים שלהן בחוזקה ושלחו לנו מבטים מלוכלכים, וגם אמרו לבעל להסתכל. זה מאוד מצחיק אותי". אבל כל זה לא באמת משנה לשניים, ולדבריה של מולי "כל עוד אנחנו לא פוגעים באף אחד לא עוברים על החוק ומאושרים, נעשה מה שבא לנו".