השמיים הם לא הגבול: נוסעת בטיסה של חברת התעופה "סאות'ווסט איירליינס" נחרדה לגלות שהנוסע שישב לצידה בטיסה מלאס וגאס לפילדלפיה, שאורכת כחמש שעות, שלף את האייפד האישי שלו, הניח אותו על מגש האוכל הצמוד למושב, והחל לצפות בסרטוני סקס ללא הפסקה מרגע ההמראה.



האישה פרסמה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ בו כתבה: "סאות'ווסט איירליינס, יש לנו בעיה. העברתי את כל הטיסה כשאני יושבת ליד בחור שצפה בפורנו, לעיני כל, מבלי להשתמש באוזניות או שום דבר אחר, וזה כבר כמה פעמים החל כל הגוף שלו לרעוד מאושר עילאי. אני כל כך נגעלת"



"הגוף שלו רועד". הציוץ שכתבה המוטרדת. צילום מסך טוויטר



האישה ההמומה סיפרה כי "בפעם הראשונה שהוא 'סיים' הוא השתמש ביד שמאל שלו ותפס בזרוע שלי, והצמיד אותה אל משענת היד שהייתה בינינו". הנוסעת אף הסבירה כי היא בחרה להתלונן לחברה דרך טוויטר, בתקווה שהם יבקשו את מספר המושב שלה וישימו לב לדבר, וכי היא לא רצתה לצלם תמונה או וידאו של המתרחש מתוך פחד וחשש מהתגובה של הבחור.  



עוד סיפרה הנוסעת כי הנוסע שלצידה אף העביר את ממחטות הנייר שהשתמש בהן אל הדיילת על מנת שתזרוק אותם. "אין סיכוי שהצוות על המטוס לא שם לב למה שקרה" אמרה. החברה ענתה לציוץ שפרסמה והציעה לה בתמורה לדבר עם הצוות של המטוס מיד לאחר הנחיתה. הנוסעת סיפרה כי היא אכן פנתה לצוות, אך לא לפני שהנוסע החצוף קם ממקומו, טפח על ראשה ואמר כי הוא מקווה שהיא "נהנתה מהמופע". 
החברה בתגובה הציעה לנוסעת המוטרדת ואוצ'ר של ארוחה חינם כפיצוי. מדובר החברה נמסר: "אנחנו מוטרדים מההתנהגות המתוארת על ידי הגברת, ואנחנו יוצרים עמה קשר על מנת לטפל במקרה ולהציע את התנצלותנו".