לפעמים נראה שלאנשים כבר נגמרו הרעיונות לביצוע פשעים, אחרת קצת קשה להסביר את מה שקרה לאחרונה בשבויגן, ויסקונסין. מהדיווחים המקומיים עולה שלאחר תקופה ארוכה, נלכד סוף כל סוף סותם שירותים סדרתי, שהחריב בתי שימוש ציבוריים עשרות פעמים וגרם לנזק כלכלי רב. כעת מאות תושבים נושמים סוף כל סוף לרווחה, תרתי משמע.



אותו עבריין נאלח, בן 33, נהג להיכנס בקביעות לשירותי הנשים במרכז הקהילתי דאלנד, ולדחוף פנימה בקבוקים ריקים של שתייה קלה. כתוצאה מכך השירותים נסתמו לעיתים קרובות, והותיר נשים רבות וילדיהן במצוקה קשה. למרבה המזל, העובדה שזה קרה כל כך הרבה פעמים עוררה את חשד המבקרים ואלה פנו למשטרה לעזרה. "למה שמישהו יעשה כזה דבר? זה מאוד מוזר ומגעיל. אבל זו המציאות", נכתב בפוסט של משטרת שבויגן בפייסבק, לפני מעצר העבריין. "מדובר בכאב ראש רציני למאות האנשים והמשפחות שמגיעים לפארק".



על פי חדשות ABC, הגבר התימהוני סתם סך הכל את השירותים כ-30 פעמים במהלך השנתיים האחרונות. הוא גרם לנזק כלכלי עצום, ובחלק מהמקרים לא היה ניתן לפתוח את הסתימה אלא היה צורך להוציא את השירותים מהמקום ולהחליפם בחדשים. עד כה, עלות התיקונים הגיעה ל-3,000 דולרים.


לאחר שהסותם הסדרתי נלכד, המשטרה הודתה בפייסבוק לתושבים על שעזרו ללכוד אותו: "נעצר גבר בן 33 שאחראי לשרשרת של מעשי ונדליזם בדלאנד פארק במהלך השנתיים האחרונות. המידע שהוביל למעצרו הגיע מאזרחים. המשטרה רוצה להודות לכל מי שעזר ומסר מידע". בשלב זה, לא ידוע מה יהיה עונשו של העבריין, אבל אולי כדי לשקול לתת לו לנקות שירותים מחרידים במשך זמן מה.