אם יוצא לכם לצפות בסרטי אימה ולתהות שמא משהו כזה באמת יכול לקרות, יש לנו חדשות רעות עבורכם - במציאות דברים יכולים להיות הרבה הרבה יותר גרועים. את זה למד לאחרונה בעל נורמטיבי מסיביר שברוסיה בדרך הקשה, לאחר שאשתו סיפרה לו שהגולגולת שמצא בגינה שייכת לבעל הראשון שלה, אותו הרגה לפני שנים רבות.



הגבר בן ה-60 שתל תפוחי אדמה בגינה בביתם, במלוזינו אומסק אובלסט, כשהבחין לפתע בגולגולת בתוך האדמה. כשקרא לאשתו נחרד לשמוע אותה אומרת לו בשלווה "אל תדאג, זה בעלי הראשון". על פי הדיווחים בכלי התקשורת ברוסיה, האישה התוודתה בפניו שהרגה את בעלה עם גרזן לפני 20 שנים, כי "הוא חזר הביתה שיכור והכה אותי". היא ביקשה מבעלה הנוכחי שישמור את הגילוי הזה לעצמו ואמרה לו "תקבור חזרה את השרידים, שכח מזה, ואנחנו לא נפנה למשטרה".



חזר הביתה שיכור והכה אותה. האישה משחזרת כיצד רצחה את בעלה
חזר הביתה שיכור והכה אותה. האישה משחזרת כיצד רצחה את בעלה



אבל הבעל המבוהל, שכנראה חשש להיות הקורבן הבא, אץ רץ למשטרה וסיפר להם מה קרה. האישה נעצרה ובחקירתה התוודתה על הכל, אם כי טענה שזה נעשה מתוך הגנה עצמית. היא הסבירה שלאחר שהרגה את הבעל, ביתרה את גופתו, וקברה את השרידים בחלקת תפוחי האדמה בגינה שלה. היא התבקשה לשחזר את הרצח ולהראות להם בדיוק מה התרחש באותו לילה. בחפירה במקום השוטרים מצאו מלבד הגולגולת גם את שאר עצמותיו.



כשנשאלה איך הסבירה את היעלמותו לסביבה, האישה סיפרה שכשמישהו שאל אותה היכן בעלה, היא אמרה שהוא יצא לעבודה יום אחד ולא חזר מאז. בגלל שלא היו לו בני משפחה באזור איש לא חיפש אותו, וכך היא הצליחה להסתיר את הרצח שנים רבות ואף התחתנה בשנית.

הרגה את הבעל עם גרזן, ביתרה את גופתו וקברה את השרידים בגינה
הרגה את הבעל עם גרזן, ביתרה את גופתו וקברה את השרידים בגינה


בשל גילה, האישה נמצאת במעצר בימים אלו בביתה, ולא מוחזקת בתא מעצר. היא התבקשה לחתום על מסמך לפיו היא מתחייבת לא לעזוב את הארץ. על פי הדיווחים, היא עלולה להיות מואשמת בהרג מכוון ולקבל על כך את העונש המרבי של עשר שנות מאסר. באשר לבעלה הנוכחי, אחד המקומיים סיכם את גורלו ואמר: "על ידי כך ששתל תפוחי אדמה סביר להניח שהוא הציל את חייו".

הבעל חזר הביתה שיכור והכה אותה. חלק מן השרידים שנמצאו בגינה
הבעל חזר הביתה שיכור והכה אותה. חלק מן השרידים שנמצאו בגינה